duminică, 21 iulie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 3

     Yeeey!! Au trecut 3 saptamani de cand Croco al meu e al meu :))) adica e la mine acasuca. Sa va povestesc ce a mai facut nebunelul, ca doar de asta suntem aici, nu? Saptamana trecuta ma gandeam eu "oare despre ce o sa mai scriu saptamana viitoare...ca nu mai face nimic interesant". Da de unde, treaba s-a schimbat compleeeet!
     Saptamana aceasta am inceput sa-l las pe Croco mai mult sa zboare prin camera (inainte il lasam doar seara). Acum sta cateva ore si se distreaza prin camera in timpul zilei. Sa va spun ce a facut mai nou? Mai intai si-a gasit pista de aterizare pe capul bunicii mele. I-a ciugulit parul in toate modurile posibile. Mai zbura putin prin camera, dar tot pe capul ei se intorcea. Caaaand....la un moment dat...hop! A aterizat si pe capul meu :)) Si de acum incepe distractia, incearca sa-l convingi sa vina pe umar (a venit prima data din proprie initiativa, dar dupa aceea tot pe cap ii placea). Ma mai chinuiam eu uneori sa il pun pe umar, dar ce? Asta inseamna ca el tre sa inteleaga ca eu vreau sa-mi vina pe umar? Nu! El tot pe cap vrea, dar stati...ieri mi-a facut si o surpriza in par...da, exact cand mancam! Dar nu m-am suparat pe el, ca doar in timp va invata sa vina mai mult pe umar sau cel putin asa sper :D Dar si cand vine pe umar, sa vedeti distractie. Stiti ce face? Imi ciuguleste lantisorul, trage de el intr-o veselie de nu-l pot opri :))
    Ieri seara am zis sa fiu draguta cu el si sa-l mai las afara, desi statuse destul in timpul zilei. Si smecheria mea Croco, pe cand sa mergem la culcare, nu-l mai convingeam sa intre in colivie. De obicei il iau pe un bat, il pun in fata coliviei cu usa deschisa si intra el, ori ii mai fac eu un mic "vant" de la spate. Eii, de data aceasta numa n-a vrut sa intre. M-am invartit prin camera dupa el de n ori, l-am pus pe bat, l-am dus in fata coliviei si n-a vrut sa intre. A trebuit sa fie luat in mana si bagat cu forta. M-am suparat tare pe el, i-am zis ca azi nu mai are voie afara. Sa vedeti dimineata ce galagios era (vocea mea se aude tare ciudat, mai bine n-o bagati in seama):

 *In caz ca nu merge videoul...il puteti vedea pe youtube dand click aici.

  I-am pus azi si morcovior sa pape, atat prins de colivie, cat si taiat marunt intr-o farfuriuta. Nu prea s-a atins de el, dar am rabdare cu el, o sa mai incerc si maine sa-i dau. Cam atat pentru azi despre Croco, n-am mai reusit sa fac poze, dar promit sa ma revansez la episodul urmator. Daca vreti sa vedeti si primele 2 episoade, le gasiti aici.

Va pupaaam!!

14 comentarii:

Hihi, Croco din nou in actiune. Tare nervos este in clip. Se vede ca nu ii convine ca este in colivie. Vrea sa faca turee :)) Ti-am zis eu ca o sa iti lase norocel in par :P Va pup si eu :*

eu nu vad clipul :((




asa era si al meu, statea pe cap si imi aranja parul si chiar acum doua zile mi-am adus aminte asta. la ei e un soi de socializare, de aratare a afectiunii sa-ti umble prin par, asa ca lasa-l sa stea. e derpt ca o sa-ti tot faca "surprize" si ca fac in general multa mizerie.


si noi am avut probleme cu bagatul in cusca. dupa ce mai creste o sa se bage dupa seminte, mai ales ca le e foame foarte des :)).

Nici eu nu vad clipul :(

Cum sa-l pedepsesti?Eu sunt de parte lui Croco , dai drumu sa zboare ,e un perus simpatic cum vrei sa stea inchis ?:D

Am rezolvat acum cu filmuletul :)
Nu ma deranjeaza ca imi lasa surprize pe cap, ca na...tre sa faca si el undeva si orice rau ar face mie tot drag o sa-mi fie, dar ideea e ca imi place sa stea pe umar pentru ca asa il vad si eu, pe cap il vad doar daca imi iau oglinda :))

Daaa, normal, ne cearta sa-l lasam afara :)

Mda, din cauza ta mi-a lasat norocelul, te-a ascultat :))

Eiii, merita si el o mica pedeapsa de o zi ;)) maine va fi din nou liber :)
Am rezolvat cu videoul, acum merge, te pup!

ahahaha, e tare amuzant, parca scuipa :)) e cam nervos, nu-l mai supara! :P

Lugulugulugulugu :x tare dulce e !

Eee, dar nu-l supar :))

Dragalasul de el ;) , el vroia sa se joace afara

Cat de simpatic e! <3
Cred ca ar fi tare amuzant sa-l vad cum va aterizeaza pe capete.. m-ai amuzat teribil! :))

Asa dorea el, dar ce sa faci? :)) S-a jucat azi de s-a saturat :)

S-a notat! O sa filmez si asta :)))

Trimiteți un comentariu