miercuri, 24 iulie 2013

Most Expensive (The Polishes Challenge) China Glaze Altered Reality

     La colaborarea noastra The Polishes Challenge trebuie sa va aratam azi cea mai scumpa oja neincercata. Cred ca voi ati observat ca eu nu imi cumpar oje scumpe, de aceea...azi va voi arata o oja China Glaze castigata la un concurs (multumesc inca o data Dee si Beauty in The Bottle).


     Oja China Glaze este dintr-o colectie mai veche Tranzitions, nuanta mea se numeste Altered Reality. Cand aplicam top coat peste aceste oje, isi schimba nuanta, devin mai inchise. Sa vedem cum arata oja aplicata in 2 straturi:



    Apoi am aplicat top coat pe varfurile unghiilor si am delimitat cu negru portiunea cu top coat fata de cea fara top coat. Rezultatul este acesta:




Sa vedem cu ce oje scumpe ne incanta fetele:


Voi ati incercat aceasta oja? Cum vi s-a parut?

34 comentarii:

Ce bine arata pe unghiutele tale!

Foarte draguta culoarea, si modelul imi place :*

E chiar draguta culoarea si imi place cum arata in ambele variante. :D :*

Ce frumoasa e!<3
Sa o folosesti cu placere draga mea.

Pupici

superba manichiura! <3 pupici, Carla :*

imi place place place <3 supeeer <3

Hmmm...e draguta culoarea, nu e chiar favorita mea, dar arata bine :D

Da? :D Multumesc, draga mea!

Ma bucur ca-ti place :)

Mie mi s-a parut un pic cam inchisa pentru mine, nu e o nuanta dupa care ma dau in vant...dar dupa o zi de purtat a inceput sa-mi placa :)

Multumesc inca o data pentru premiu >:D<

Ma bucur ca e pe placul tau :*

Hi hi, si usor de facut :) te pup si eu!!!

Merci, Elisa :* pupicei!

Foarte misto ojele astea, am si eu unele asemanatoare de la essence :D imi place tare mult modelul si-mi place tare mult culoarea ojei :X

Multumesc mult, scumpa mea :* e un model super usor, poate il incerci si tu :)

Frumoasa oja! Chiar imi place!

Ma bucur ca-ti place :)

Este foarte interesanta oja ;) poti sa iti faci asa french-uri colorate sau half moon sau jumatate unghie...omg cate combinatia si cu aceeasi oje :) e geniala :)
Imi place super mult in caz in care nu ti-ai dat seama deja :))

:))))) Atunci voi mai incerca niste combinatii :* multumesc mult pentru idei!!

Imi place oja aia mai inchisa:)!

Dar e o singura oja :)) se inchide nuanta atunci cand pui top coat

Pai, daaaaa, pai, imi place cea inchisa:), cum se vede inchisa:))

Foarte frumoasa culoarea si superba manichiura, felicitari!

Ma bucur ca-ti place :)

Trimiteți un comentariu