marți, 11 septembrie 2012

Rasarit la mare

     Buna! Nu mi-am mai facut unghiutele pentru azi si din aceasta cauza am decis sa va arat un model mai vechi, mai exact al doilea model pe care l-am facut (la inceputul lunii mai). Primul meu model il puteti vedea aici.


     Mai intai am facut marea cu tehnica buretelului, lasand putin spatiu pentru soare. Acest spatiu gol l-am acoperit cu roz si portocaliu, apoi am pus soarele care era o pietricica galbena si in jurul lui cateva raze.


     Cum vi se pare modelul meu?

10 comentarii:

Uii, marea, dragostea ta!:)!!!! Uii, si ce unghii frumu ai!! :*:*

Daaaa, marea e dragostea mea, dar pana la anu nu o mai vad...Unghiutele erau destul de lungi, doar ca nu le dadusem o forma. Pup :*

E dragut,poate soarele iesea mai bine. :* In schimb,tehnica buretelului e super! Ce burete folosesti? :D Te pupacesc dulce!
A.L.E

Da, sunt constienta ca soarele putea sa iasa mai bine...dar pentru al doilea model facut, e binisor. Ca sa nu-ti mai zic ce incantata eram atunci cand l-am facut, imi placea tare mult cum a iesit marea. Am folosit un burete pentru vase pe care l-am taiat in bucatele mai mici (inca le mai am, am folosit doar vreo 2). Te pup si eu! :*

Merci :* ma bucur ca-ti place!

Marea ti-a iesit minunat, singura obiectie o am la... cum sa-i zic... linia orizontului, unde se termina marea si incepe soarele, ai facut trecerea cam brusca, zic eu. Ce-i drept, nici nu mai aveai spatiu. Oricum, arata super super, as purta cu mare drag asa ceva :D

Te referi la faptul ca soarele e prea jos? :)

Nu, ma refer la faptul ca ai trecut prea brusc de la albastru la portocaliu, eu as fi facut o linie subtirica alba si aproape de ea as fi deschis culorile. :D

Da, e o idee. Dar spatiul era cam mic si nu m-am mai uitat la detalii. Merci pentru sugestie :*

Trimiteți un comentariu