sâmbătă, 2 august 2014

Unghii mov cu aplicatii


       Bunaaa!

    Astazi vreau sa va arat o manichiura purtata cel putin 2 saptamani, am fost si la BAC cu ea, hi hi. Dupa cum va spuneam in postarea anterioara, unghiutele mele au gel pe ele si de aceea oja rezista foarte mult. Si de aceasta data va arat unghii usor de facut, numai bune de realizat atunci cand suntem grabite. Sa vedem despre ce e vorba:




     Pentru aceasta manichiura am folosit:
- oja Golden Rose Jolly Jewels 105
- oja Golden Rose 145
- fundita dintr-un carusel cu decoratiuni aurii metalice
- 2 capse colorate din caruselul de la Born Pretty Store (le gasiti aici la pretul de 4,99$ - acum sunt la reducere ; transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii, iar daca folositi codul VHL91 primiti 10% reducere).





   P.S.: Reduceri pe www.miniprix.ro:

Miniprix.ro  Miniprix.ro

Cum vi se par unghiutele mele?
Va pup!!


12 comentarii:

Sunt superbe, imi plac la nebunie!!

Te astept si pe blogul meu, daca ai placere : http://beautywithcriss.blogspot.ro

Intotdeauna mi-au placut unghiutele si modelele postate de tine.Cu aceasta ocazie mi-am amintit ca am si eu un carusel cu decoaratiuni metalice si nu le-am folosit de ceva vreme.Trebuie neaparat puse la treaba!

Unghiute frumoase, frumoase. <3
Pupici

Ma bucur ca-ti plac :*
Chiar acum iti fac si eu o vizita! :)

Multumesc frumos, Adina :* pup!

Esti tare draguta, Madalina! Multumesc :*
Da, da, neaparat sa-l pui la treaba!

Trimiteți un comentariu