miercuri, 12 februarie 2014

Unghii roz cu inimioare pentru Valentine's Day (Tutorial)

       Buna, dragelor!

    Stiu ca unele dintre voi va pregatiti unghiutele de Valentine's Day, de aceea m-am gandit sa va propun si eu un model.M-am gandit destul de mult ce oje sa aleg, cum sa fie inimioarele si...am ajuns la ceea ce vedeti mai jos. Cu aceasta manichiura m-am inscris la un concurs organizat de Cris (o stiti si voi, cu siguranta, face niste unghiute wow!). Daca va place modelul creat de mine, ma puteti vota pe blogul ei, Cris Little Corner, sunt cea de-a 14-a participanta.

     Am uitat sa va spun un detaliu legat de unghiutele mele, le-am scurtaaaattt!! Si sunt tare incantata de ele :) nu stiu de ce, dar in ultima vreme ma fascineaza unghiutele scurte. Chiar si asa cum sunt parca simt nevoia sa mai scurtez un pic, ce o fi cu mine? :))


     Pentru aceasta manichiura am folosit urmatoarele:
- base coat (pe care nu uit sa il aplic niciodata cand imi fac unghiile)
- oja Moyra No. 903
- oja Classics 122
- oja texturata Moyra No. 851 (la mana dreapta, inelar)
- culori acrilice Oumaxi
- top coat

    Cele 2 oje Moyra le-am primit de curand de la baff.ro. De rozul acesta mai inchis (No. 903) pur si simplu m-am indragostit, nimic mai mult! Pe langa faptul ca imi place la nebunie nuanta, oja e foarte calitativa. Face parte din colectia Gel Look, deci are un aspect frumos si lucios si...am aplicat un singur strat! Eu mereu aplic ojele in 2 straturi, dar de aceasta data am simtit ca e suficient unul singur :) Am uitat sa va spun pretul: 6 lei, eu spun ca merita.
    La inelarul de la mana dreapta am optat pentru oja texturata/ nisipoasa (Moyra Sand Effect). Este roz cu sclipicel auriu. Am aplicat-o in 2 straturi si ma declar multumita si de aceasta. Mie imi plac foarte mult ojele texturate, dar cand mai are si sclipici...e si mai bine :) Pretul unei astfel de oje este 10 lei.
    P.S.: Imi cer scuze ca am uitat sa fac poza cu aceasta oja, ma revansez maine.

     In imaginea de mai jos am incercat sa va arat cam care ar fi pasii pentru realizarea manichiurii. As vrea parerea voastra. Preferati tutoriale facute ca in aceasta postare sau pe cele facute in paint cum ar fi acesta de aici?


       Brrrrr, cam frigut afara, nu? 

      Sper ca nu v-am plictisit cu prea mult scris, dar...simteam nevoia sa stau putin mai mult la "povesti" cu voi.

      La finalul postarii va atasez o poza cu manichiura din aceasta perioada a anului trecut, imi amintesc ca v-au placut mult :)

Va pupaceeeesc!




Aici gasiti postarea cu manichiura de mai jos.

http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/01/the-sweetheart-colaborare-valentines.html
Adăugaţi o legendă


22 comentarii:

Foarte frumoasa mancihiura si cred ca sunt mai bune tutorialele ca aici, decat in paint :D

Unghiutele tale sunt superbe si manichiura imi place foarte, foarte mult! <3
:*

Arata bine tare! Culoarea ojei e super

foarte frumoasa manichiura :) ce fel de pensule folosesti pentru modele?
Pupici :*

Ce superbe sunt ♥ , imi plac mult abia astept sa fac si eu o manichiura pentru v-day , iar de tutorial cred ca este mai practici cel facut din aceasta postare ;)

Wow, ce dragute sunt!!! Le ador! <3

Carla ungiutele tale arata perfect iar lunggimea lor este ideala. :D
Adorabile!
Pupici

Da, chiar sunt perfecte unghiutele tale :)

Carla, ti-am votat manichiura si sper sa castigi pentru ca este una delicata si foarte draguta!

sunt foarte frumoase si atat de delicate. succes la concurs :)

Sunt super frumoase! Mie imi plac tare mult :*

Inimioare <3
Foarte drguta manichiura.Succes la concurs!!!

Cat de simpatice sunt! Foarte dragute :)

Si eu am momente in care simt nevoia sa tot scurtez unghiutele,in general mi se intampla iarna.Dragalasa tare manichiura ta,imi place mult rozul cel mai inchis..

ce dragute sunt :) inimioarele sunt adorabile :) :X

vaaai! sunt superbe!
prima manichiura m-a cucerit!
:*:*

Oja Moyra No. 903 este superba! <3 <3

http://www.lorenamarchis.wordpress.com

Trimiteți un comentariu