duminică, 9 februarie 2014

Laptisor de matca pur de la ApiLand

De mai bine de o luna tot imi spun ca voi scrie aceasta postare. Spre sfarsitul lunii noiembrie am primit pentru testare o cutiuta cu 10g de laptisor de matca pur si crud de la ApiLand.

     Laptisorul de matca pur are un continut bogat in vitamine (in special cele din complexul B - B1, B2, B3, B5, B9, B6, B8, B9 B12), minerale, oligoelemente, acizi grasi nesaturati ca Omega 3, 8 aminoacizi esentiali, fiind potrivit atat pentru ingrijirea pielii si parului, ca ingredient activ in masti, lotiuni, creme, tratamente pentru par, cat si pentru uz intern. Este singura sursa de Acid 10 HDA, o substanta activa cu efect antibacterian, antifungic si antiviral, care mareste rezistenta organismului in fata bolilor si ajuta la eliminarea radicalilor liberi.

Dupa cum am precizat, poate fi utilizat atat intern, cat si extern.

Recomandari pentru uz intern: imunitate scazuta, epuizare fizica si psihica, probleme de memorie si somn, stress, menopauza sau tulburari de menstruatie, hipertensiune, colesterol marit, afectiuni endocrine si ale ficatului.

Laptisorul de matca este foarte util in prepararea mastilor si cremelor pentru piele, deoarece este un produs 100% natural, fara compusi chimici care dauneaza tesuturilor epiteliale. Acesta va ajuta la:
- Diminuarea ridurilor existente
- Prevenirea aparitiei noilor riduri
- Regenerarea tesutului epitelial
- Revitalizarea si stralucirea tenului
- Tonifierea faciala, cu efecte extraordinare de lifting
- Diminuarea considerabila a acneei
- Hidratarea profunda si catifelarea tenului
- Stimularea producerii colagenului natural, care reda elasticitatea pielii
- Regenerarea, hidratarea si vitalizarea parului


"Pentru o frumusete de Regina, un ten catifelat si un par viu si stralucitor, folosit Laptisorul de matca PUR pentru prepararea tratamentelor cosmetice."


In interiorul cutiei gasim borcanasul cu laptisor de matca, o lingurita din plastic pentru dozare si un prospect care contine retete cosmetice.

Daca dorim sa-l folosim intern, administrarea se face sublingual pana la dizolvarea totala (aproximativ 5 minute), dimineata, cu 20-30 minute inainte de masa. Gustul nu e prea placut, de aceea putem sa-l utilizam in amestec cu miere 2%, ceea ce inseamna ca la 500 g miere se adauga 10 g laptisor de matca.

Atentie! Se pastreaza la frigider sau omogenizat in miere, la temperatura camerei.

Eu am optat pentru utilizarea externa a laptisorul de matca, folosindu-l la prepararea mastilor de fata. Mai jos gasiti cateva retete de masti usor de facut acasa.

Pentru ten normal si mixt:
- o lingura de lapte
- o lingurita miere
- 2 linguri infuzie de musetel
- 1 g laptisor de matca pur

Pentru ten gras:
- o lingura argila
- 2 linguri suc de castraveti
- 1 g laptisor de matca pur

Pentru ten uscat:
- 2 linguri de lapte
- o lingura de miere
- o lingurita de tarate de grau
- 1 g de laptisor de matca

 Ingredientele se amesteca pana la obtinerea unei paste omogene care ulterior se aplica pe fata. Asteptati aproximativ 20-30 de minute pentru a indeparta masca, apoi spalati-va cu apa calduta.

    Pe site-ul www.apiland.ro gasiti laptisorul de matca ambalat la 10, 25 si 100 g. Pretul lui este in functie de cantitate: 19 lei, 44, respectiv 159 lei pentru 100 g (daca luati 100 g primiti 25 g gratuit).


Voi ati utilizat laptisorul de matca sau alte produse apicole? :)




4 comentarii:

Si eu l-am primit tot atunci, cam cand l-ai primit si tu si nu am apucat sa scriu despre el. Chiar la gust nu e placut, inca pe ten nu l-am incercat dar va urma :D

uff, nici eu nu am scris despre el! va urma :)

inca nu am incercat dar ma bate acest gand

De cand ma tot pregatesc si eu sa-mi achizitionez unul...;))
Pupici

Trimiteți un comentariu