marți, 7 ianuarie 2014

Unghiile mele in 2014

     In acest an imi doresc sa fac o schimbare la unghiile mele, mai exact la modelele pe care le voi face. Imi doresc sa port cat mai des manichiuri french pentru ca mi se par elegante, iar modelele sa fie mai simple. Mi-am scurtat unghiutele si acum as vrea sa va arat care este primul model facut in 2014:
   


     Dupa cum vedeti, este vorba de o manichiura french realizata cu oja Flormar Pretty P17. Mi-am dorit ca deasupra french-ului sa pictez un model animal print, dar pana la urma am ajuns la cateva dungulite. Eu zic ca arata binisor si asa :) La inelar am optat pentru o oja cu efect de pene, GR Impression 13, aplicata peste o baza neagra. Aceasta am cumparat-o prin intermediul Catalinei acum cateva luni, dar nu stiu cum de nu am reusit sa o port pe unghiute desi mi-am dorit-o foarte mult. Mai detin o astfel de oja primita de la Golden Rose Romania pe care sper sa v-o arat cat mai curand. Daca va fac cu ochiul aceste oje si nu le gasiti la voi in oras, puteti sa le achizitionati de pe site-ul www.cosmania.ro la pretul de 15 lei.



   Pe final va arat un colaj facut cu 8 modele de manichiura french, dati click pe poza pentru a o mari. M-as bucura sa-mi spuneti care va place mai mult, hi hi :)

Va pup si va doresc o saptamana superba!


    Nu uitati ca eu si Catalina asteptam pana maine manichiurile voastre pentru C&C Winter Contest. Detalii despre concurs aici.


17 comentarii:

foarte simpatic french-ul tau! Eu de mult n-am mai purtat!

drept sa iti spun ador manichiurile french :D mi se par elegante si nu foarte greu de realizat
cat despre ce manichiura imi place iti spun sincer ca toate... dar daca e sa aleg una sa zicem ca ultima cu floricica :D
te pup cu drag :*

foarte frumoasa! imi place mult.

Ce draguta e , chair am bucura decizia ta , french-ul arata minunat pe unghiutele tale .

arata tare frumos inelarul, si eu am o oja de GR cu efect de pene cu negru si alb. Dintre toate french-urile imi plac mai mult : cea cu rosu si strasuri, si cea cu verde-alb si stras.
Te pup :*

Hi hi, ai dreptate, seamana cu niste aripioare de fluturas :)
Ma bucur ca-ti plac manichiurile, te pup!

Eu as purta doar french acum :)) nu stiu ce m-a apucat

Exact, sunt mai elegante manichiurile french :)
Te pup si eu si ma bucur ca-ti place manichiura! :*

Multumesc frumos, Alina! :*

Ma bucur ca-ti place :)
Le-am scurtat cu greu, dar imi plac :))

Atunci sper sa te inspir si pe tine, mi-ar placea sa vad french si pe unghiutele tale :*

Multumesc mult de tot, Madalina :)
Mi-ar placea sa vad si o manichiura de a ta, poate ai sa postezi intr-o zi pe pagina de facebook a blogului :*
Te pup!

Ce model dragut si de efect! :)

Trimiteți un comentariu