joi, 9 ianuarie 2014

Oferta Yves Rocher ianuarie 2014




  Luna trecuta n-am reusit sa ma mai abtin si am plasat si eu o comanda la Yves Rocher, deci de acum trebuie sa fiu iar cuminte o perioada de timp. Sa vedem care sunt ofertele din luna ianurie active pe site pana pe 2 februarie 2014.

     Sa incep cu inceputul, nu? Pana la 50% reducere la produse pentru ingrijire ten, corp si par, machiaj si igiena. Lista cu produsele reduse o gasiti aici, pe mine m-ar tenta demachiantul pentru ochi, costa 12,9 lei in loc de 26 lei. Dar asa cum am mai zis, trebuie sa mai astept ceva pana sa mai dau o comanda, deci ma abtin :D




    Si produsele pentru ingrijirea necesara in sezonul rece beneficiaza de 30% reducere:



    Pe site mai exista si o rubrica unde putem gasi sugestii de cadouri pentru Valentine's Day, atat pentru ea cat si pentru el :)



    Produsele "SOS dupa sarbatori" au reducere 50%. Printre aceasta gasim: set adio cearcane, produse pentru detoxifiere, pentru relaxarea picioarelor, etc.


     Puteti alege de aici 3 produse pentru care sa platiti 50 lei si primiti trusa Vanity, detalii aici.


    Si acum partea cea mai frumoasa, surprizele!

    La o comanda de minim 39 lei primim la alegere:



   - crema de zi cu efect de lifting
   - o surpriza in valoare de 65 lei
   - lapte nutritiv 3 in 1

        sau...setul de 3 bagaje roz si gri.

Yves Rocher

    Daca valoarea comenzii depaseste 99 lei, beneficiem de inca o surpriza: setul cu 4 cutii din imaginea de mai jos:



     Mai exista si o alta oferta. Pentru o comanda de 89 lei, puteti achizitiona o surpriza secreta cu 35 lei, valoarea initiala fiind 65 lei. Ce este aceasta surpriza: un produs anti-rid (crema, contur de ochi, un roll-on anti-rid).
Care vi se pare cea mai tentanta oferta din luna aceasta? :)


10 comentarii:

si eu am dat o mica mica comanda!

Pe mine m-ar inteersa setul de 3 bagaje roz si gri, stie cineva cum sunt?

Eu am deja set de 3 bagaje gri-roz.Si mi-am cumparat inca un set .Sunt absolut minunate,incapatoare si de calitate.Se merita sa le cumparati. :)

toate ofertele sunt super sincera sa fiu :D si produsele lor sunt superbe si de calitate :*

Hei, Cristina :)
A raspuns Dana:
"Eu am deja set de 3 bagaje gri-roz.Si mi-am cumparat inca un set .Sunt
absolut minunate,incapatoare si de calitate.Se merita sa le cumparati.
:)"

Si pe mine m-au tentat, dar luna asta trebuie sa fiu cuminte :D

buna, ma ajutati va rog cu nr ofertei la care primesti un rimel cadou si la alegere un produs din catalog chiar si cel mai scump?am avut catalogul dat fiul meu l-a rupt.va multumesc

Buna, imi pare rau, nu te pot ajuta deoarece eu nu primesc acasa catalogul. Acestea erau ofertele de pe site.

Trimiteți un comentariu