marți, 17 decembrie 2013

24. Christmas Lights Nails (unghii de Craciun cu luminite)

      Bunaaaa!!

    Au trecut simularile pentru bac, am aflat si notele sa zicem multumitoare, iar acum au mai ramas cateva zile pana la vacanta. Asta inseamna ca in sfarsit voi avea timp de unghiute pentru ca am de recuperat multe modele pentru Autumn and Winter Nail Art Challenge.
    Pentru azi am incercat sa pictez o instalatie cu luminite pentru pomul de Craciun care va aparea si el pe unghiute la tema cu nr. 28 a acestei colaborari :)



     La inceput manichiura arata asa cum o vedeti in primele poze, dar parca lipseste ceva, nu-i asa? Ma gandeam ca putin glitter ar aduce mai multa veselie unghiutelor, asa ca am apelat la Golden Rose Jolly Jewels nr. 115 pe care nu am mai folosit-o de aproape 3 luni cand am realizat un model cu strugurei.




    Iar la final, am incercat sa conturez beculetele, lucru pe care l-am facut intr-o mare viteza pentru ca imi doream doar sa vad cum ar arata asa, nu planuiam sa va arat si voua rezultatul. Eu cred ca arata destul de dragut, deci daca va doriti sa incercati o manichiura de acest gen cu beculete si aveti mai multa rabdare, conturati-le pentru ca manichiura se va schimba complet (dupa parerea mea, desigur).

Va pupacesc!! :*



     Nu uitati de concursuri. Eu si Catalina asteptam sa va vedem unghiutele cu model de iarna, mai multe detalii aici.


    Al doilea concurs este cel de pe facebook (aici), regulile sunt foarte simple (like, share, tag).


22 comentarii:

Foarte draguta manichiura :) si mi se pare sau au mai crescut unghiutele? ;)

sunt dragutze ambele variante :)

bine ai reveni! Ma bucur ca au fost ok reultatele,nu te dai tu batuta!
Modelul e super haios!!♥

Sunt tare faine!!!
Te pup, Carla!


Ilda

si mie imi place mai mult conturate si cu sclipici. o instalatie foarte jucausa! :)

O mani simpatica foc! Sunt curioasa daca am nimerit notele. :D

Multumeeesc :*
Da, normal, cresc :) doar ca acum parca nu-mi mai plac lungi, vreau sa le scurtez :))))

Multumesc frumooos :* nu ma dau batuta, voi invata mult mai mult :)
Ma bucur ca-ti plac unghiutele :*

Multumesc mult, draga Ilda! :*
Si eu te pup!

Hihi, se vad mai frumos conturate, nu? :)
Ma bucur ca-ti plac, pupici :*

Merciii :*
Ai nimerit cat de cat :))

Da? <3
Iti multumesc tare mult, te pup :*

sunt super dragute unghiutele. Ai avut dreptate, lipsea un pic de glitter :)
Pupici :*

E tare simpatica manichiura asta, imi place mult! <3

Eu chiar si acum vreau sa mai fac cateva manichiuri de Craciun, am ramas in urma cu colaborarea :)))

Trimiteți un comentariu