joi, 3 octombrie 2013

Rafturi pentru depozitarea ojelor

     Buna, fetelor! Ar trebui sa va zic chiar "buna dimineata" deoarece abia m-am trezit. M-am pus in patut la somnic putin inainte de ora 17 ca sa dorm vreo ora, poate 2...facusem frumos intuneric in camera ca sa n-am probleme cu ciripitul lui Croco si am dormit de parca era noapte :)) la ora 21 m-am trezit si eu, m-am uitat la ceas si am sarit speriata din pat ca mi-am adus aminte in secunda 2 ca trebuia sa fac o postare in care sa va arat unde imi tin acum ojele.



    Daca in postarea de ieri (aici), v-am aratat ca pana acum imi tineam ojele in niste cutii, acum pot sa ma laud cu ceva mai frumos. Niste raftuuuuri!! Au fost o surpriza de la prietenul meu, chiar el le-a facut si fara sa-i spun nimic! A fost chiar o mare surpriza pentru mine, de mult imi doream sa o modalitate mai buna de depozitare a ojelor. Cand am vazut aceste raftulete, abia asteptam sa-mi aranjez ojele :) dar a mai durat putin deoarece initial acestea aratau asa:


     Deci a fost necesara vopsirea lor. Daca tot imi place sa-mi "vopsesc" unghiile, am zis ca tot eu ar trebui sa ma ocup si de vopsirea rafturilor. Ne inarmam cu vopsea, un penson si...fugim cu raftuletul intr-un loc numai bun sa il umplem de miros de vopsea :))


     Asteptam o zi ca vopseaua sa se usuce si...tadaaam:


     Acum mai trebuie doar sa asezam ojele. Ar parea simplu, dar a durat aproape 2 ore. Desigur, merita sa stau si o zi intreaga. Rafturile sunt puse in locul acela la mobila unde se pune televizorul, dar tv-ul fiind pozitionat in alt loc si avand acest spatiu gol...acum l-am facut mai colorat datorita ojelor mele :) E tare fain sa le vad pe toate, e mult mai usor sa-mi aleg ce oje sa folosesc la o manichiura. Am avut mare noroc, au incaput cam la fix, asta inseamna ca nu am voie sa imi mai cumpar oje. Oricum eu nu prea mi-am mai cumparat in ultimele luni, dar Catalina...hmm, ea mereu trebuie sa imi faca surprize. Sper ca acum vei lua o pauza, uite ca nu mai am unde sa le pun :)))
     Deeeci...daca aveti mai multe oje, niste raftulete sunt tot ce va trebuie!

Cum vi se pare aceasta idee de a depozita ojele?


Va pup!

53 comentarii:

super! <3 eu din pacate n-am unde sa-mi fac :( si de mult timp imi doresc, dar pentru 300 si ceva de oje, nici nu vreau sa mi imaginez cate rafturi mi-ar trebui ( si sa ajung la ele, ca s mititica :)) )

eu insa nu le-as pune si acea bara care vine la mijlocul ojelor, as vrea sa le vad in toata splendoarea lor!

frumos mi-ash face shi eu dar n-am unde sa le ashez :)

Foarte dragut din partea lui :X, tot sa ai o asemenea persoana langa tine :)

eu n-am unde sa-l pun:( Oricum, ideea e buna!

Daaaaa, asa stau in picioare, le vezi pe toate....eu nu as avea unde sa l tin, plus sa mi-ar trebui maaare:))

Super , superrrrrr!!!! SI eu imi doresc asa ceva de ceva vreme:x

foarte ingenios :)

as aprecia daca ai da un clik pe cuvantul "sheinside" din aceasta postare: http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/09/sweaters-from-sheinside.html

Foarte draguta modalitatea de depozitare! :D

super tare esti norocoasa cu asa un prieten :)

Din cate am vazut, esti din Iasi. De unde ai achizitionat lacurile Golden Rose Jolly Jewels (in cazul in care le ai din oras). Multumesc! Ingenioasa si foarte frumoasa ideea cu rafturile. Te pup! :*

Ce frumos arata toate asa frumos organizate! Si eu le caut o "casuta" lucrusoarelor mele, au fost tot plimbate saracele. :)
Pupici!

waww, si eu am multe, dar tu parca m-ai intrecut! :)

Arata tare, tare bine :D Si eu m-am gandit la ceva asemanator, dar momentan nu am unde sa il mai pun :/

Ce iubit smecher ai ! :) Rafturile sunt superbe ! Sa le folosesti cu placere ! :*

http://wanna-nails.blogspot.com/

e dragut raftul tau :) ce de oje ai! cred ca prin 2040 te ajung din ura :D
pupici :-*

Ce multe oje ai!N-am vazut atat de multe,la un loc,nici in magazin!

Ce dragut arata cu toate ojele! Mi-ar placea si mie unu, dar nu as avea unde sa-l pun :(

imi place la nebunie dar din pacate nici eu nu as avea un loc pentru acest suportel dragut , sa-l folosesti cu placere,pupici :D

Mie imi place foarte mult cum iti tii tu ojele, e o idee super buna :)

Poza cu rafturile e facuta de sus, dar in realitate bara aceea nu incomodeaza cu nimic...vad perfect ojele, bara e acolo unde incep capacele :)

Ma bucur ca-ti place, poate gasesti un loc :)

Hihi, ma bucur ca-ti place ideea :)
Pupici!

Daaa, in sfarsit le vad pe toate :X stiu, tie ti-ar trebui 10 raftulete din astea :)))))

Multumeeesc :* sper sa iti implinesti si tu dorinta!

Hihi, multumesc mult :*:*

Ojele Jolly Jewels nu sunt din Iasi, nu stiu de ce nu le aduc si aici :(
Te pup!

Sper sa gasesti acea "casuta" :* te pup!

Ma bucur ca-ti place >:D<
Poate, poate vei gasi si tu un loc :)

He he he, multumesc mult :*

Nu, Lucica, nu mai cumpar nicio oja :)) m-am oprit, imi ajung astea :)

Eiii, hai ca nu is asa multe :))))

Pai...tie ti-ar trebui unul gigantic, ca vad ca nu te mai opresti din cumparat oje :)))

Ma bucur mult ca-ti place >:D<
Te pup si ma bucur ca te-ai intors :*

Ce dragut din partea lui! Ia sa il pun si pe al meu la treaba :)) Eu cred ca as avea nevoie de un raft cat un perete, ca sa acomodeze si viitoarele achizitii :))

Arata foarte dragut.Si eu ma chinui de mult sa gasesc o modalitate asemanatoare de depozitare.Doar ca am nevoie de ceva mai mic pt locul unde vreau sa le pozitionez.

daca te uiti in partea de jos a raftului, se mai poate face inca cel putin un raft, mai este loc....asa ca....no need to stop buying/receiving :) superb raft! si minunat iubit!

Hihi, ai dreptate, acum se vad super si mi-e tare usor sa aleg ce oje vreau sa folosesc :)
Te pupacesc!!

Da, da, pune-l la treaba :)) sa-mi spui ce ieseee :*

Pai...anu trecut in luna martie cred ca aveam maxim 3 :D

vai ce surpriza frumoasa!! UUU cred ca e superb sa le vezi pe toate la un loc.



Nu prea dispun de spatiu, nu as avea unde sa pun rafturile din pacate asa ca le tin intr-o cutie :D

Daaa, e tare fain sa le vezi pe toate asa frumos aranjate :)
Te pup :*

Trimiteți un comentariu