marți, 1 octombrie 2013

7. Autumn Tree (Model unghii: copac de toamna)

      Continuam colaborarea Autumn and Winter Nail Art Challenge, pentru azi avem: Autumn Tree. Am cautat pe google cate manichiuri cu copaci de toamna, asta pentru ca nu aveam deloc idei ce model as putea sa fac. Am gasit unul dragut (dar care mie nu mi-a iesit la fel de dragut), are si tutorial pe youtube aici.



      Cum am realizat manichiura?

      In primul rand am aplicat base coat (dupa cum vedeti nu sar niciodata peste acest pas). La inelar am aplicat un strat de oja alba, am lasat-o sa se usuce. Dupa aceea, folosind buretelul am creat un gradient. Cu culoarea neagra din setul de acrilice am pictat copacelul si la final, top coat. 
     La celelalte unghiute am folosit o oja superba primita de la Catalina, p2 Sand Style 050 Confidential. E super si rezista foarte bine pe unghiute, multumesc mult Catuta! :* (deja pot sa zic ca iubesc ojele texturate, mai vreaaau :)) )




      Norii astia nu mi-au placut deloc, dar tre sa-i acceptam, nu avem de ales...


    La mana dreapta am facut copacelul putin mai altfel, ramurile sunt parca mai dragute...sau cel putin asa 
mi se pare mie :D
Voua vi se intampla sa va iasa mai bine manichiura la mana dreapta?


   
  P.S.: Mi-am taiat unghiutele, va arat si cat a mai ramas din ele in poza de mai jos. Totusi, inainte de a le taia, am mai pregatit cateva modele...deci va mai dura ceva pana sa-mi vedeti unghiutele scurte ;))


Va pup!!

24 comentarii:

Mie imi place cum ti-a iesit copacelul, iar oja e bestiala, am mai admirat-o la inca o bloggarita.Si da mi se intampla ca la mana dreapta sa-mi iasa uneori modelul mai frumos :D

Vor creste unghiuteleeeeee!!!! Ti pup

Imi place, mai ales combinatia cu oja texturata :) Lasa ca o sa creasca unghiutele :) Daca ar fi fost numai nori azi, dar a fost si frig :((

Foarte dragut! Oja nisipoasa e tare frumoasa si observ ca esti foarte talentata la pictura pe unghii, felicitari! :*

Nici nu stiu ce sa admir mai intai.Copacelul care ti-a iesit minunat? Sau poate oja, divina pe care o porti? Sau unghiile tale superbe pe care le ai ? Te inteleg perfect, le-ai taiat ca sa iti fie mai usor la scoala, dar ma bucur ca ai pregatit modele in avans tot cu unghiutele lungi. :*

ai niste copacei tare frumosi :) Mie mi se intampla tot timpul sa-mi placa mai mult la o mana decat la alta :) :X

Ce frumos ti-a iesit! Si mie mi se mai intampla sa-mi iasa mai bine la dreapta.

Si eu ador ojaaa :X:X
Pupicei!

Sunt ok si scurte, probabil m-as plictisi daca ar fi mereu lungi :))

Da, e super frig afara :(

Da, oja e intr-adevar geniala :X
Multumesc mult, pupiceeei! :*

Oja, oja :X:X pe ea trebuie sa o admiri!!

Multumesc mult, Maria :*

Da, dar rar se intampla sa-mi placa mai mult modelul facut cu mana stanga :))
Ma bucur ca-ti plac copaceii :*

Mie rar mi se intampla :))

Multumesc, Ana! :* pupici!

Frumos, Carla! :)

Oja P2 e superba, mi-as dori sa am si eu una la fel! :X

Multumesc frumos, Gabriela >:D<

Trimiteți un comentariu