sâmbătă, 19 octombrie 2013

Dezamagire: Benzi cu ceara depilatoare pentru fata Sesu

    Daca pana acum v-am vorbit numai despre produsele mele favorite, azi situatia va fi complet diferita. Subiectul postarii este un produs care nu m-am inteles...


   Am cumparat in urma cu cateva luni benzile cu ceara depilatoare pentru fata cu rasina pentru pielea sensibila Sesu. Le-am folosit o singura data si asta a fost! Nu m-am mai atins de ele veci. Sa va spun si de ce...Am luat frumos o banda, am incalzit-o in palma, apoi am pus una din cele doua parti pe piele, in sensul cresterii parului. Am intins bine pielea, apoi am smuls rapid banda, in sens opus cresterii firelor de par. Dupa ce am terminat procedeul, a inceput sa ma usture pielea. M-am gandit ca e ceva de moment si o sa treaca, dar nu a fost deloc asa. Pielea mea era rosie si ma ustura foarte tare, ba chiar s-a si umflat urat de tot...Am sperat ca pana a doua zi totul va fi bine, dar nu...eram in continuare umflata, ma ustura si incepusera sa imi apara si cosulete in zona respectiva (deasupra buzei superioare). Treaba asta m-a tinut mai bine de o saptamana, dar incet, incet pielea revenea la normal. Usturimea nu mai era atat de mare si umflatura nu mai era foarte vizibila, ramasesera doar cosuletele.

    Stiu, pe ambalaj scrie clar ca trebuie sa faci un mic test inainte de a le folosi, sa incerci benzile pe o suprafata mica si sa vezi cum reactioneaza pielea. Daca dupa 24 de ore totul e ok, atunci putem sa le folosim in continuare. Eu nu am facut acest test si asta a fost marea mea greseala. Nu ma gandeam ca benzile imi vor cauza probleme, mai ales ca scrie pe ele ca sunt pentru pielea sensibila. De indepartat au indepartat parul, dar nu va recomand sa le incercati decat daca faceti inainte testul, sa nu aveti parte de aceeasi surpriza ca si mine.
    O cutie contine 20 de benzi si 4 servetele pentru curatarea cerii.

Voi ati incercat aceste benzi?

26 comentarii:

Si eu le-am folosit acum ceva timp si m-am ales cu o iritatie urata :(

Da. si eu le-am incercat odata si am renuntat la ele .Nu mi-au placut deloc

Eu i le-am cumparat mamei mele, dar inca nu le-a incercat....chiar sunt curioasa.

Eu le-am incerat pe cele pt picioare dina ceiasi gama .Prima banda si-a facut treaba , a2-a si a-3-a mi-au TORTURAT piciorul ... durere foarte mare , epilare doar 2-3 fire , usturime , roseata si un strat de piele subtire luat cu totul ... deci produsul asta a intrat la categoria creat de Hitler pt evrei .Nu recomand asa ceva.

eu m-am impacat bine cu cele de fata de la farmec, fara probleme neplacute. si sunt si ieftine, in jur de 7-8 lei 12 buc parca

http://rosemerta.blogspot.ro/

la fel am patit si eu cu cele pt picioare. sunt naspa rau;))

Nici eu nu am fost multumita de ele,le-am incercat pe picioare da nu si-au facut treaba si nu le-am mai incercat.

eu am folosit Veet si am fost multumita de ele :)

am incercat si eu o data, mai demult, cele mai late de la ei si nu au fost prea bune

E bine de stiut, ma voi tine departe de ele!
De la Farmec imi voi lua. :)
Pupici

Eu m-am impacat bine cu ele si le=am folosit cam peste tot. Acum am benzi cu ceara verde tot de la ei dar inca nu le.am incercat.

Da nici eu nu am fost multumita nici de ele si nici de cele de la farmec

Am avut de la Veet benzi depilatoare pentru fata si nu am avut probleme cu ele, dar nu iti pot da garantia ca tu nu o sa ai probleme cu ele :( de la Sesu am avut doar pentru picioare si au fost ok pentru mine :)

Nu-mi aduc aminte daca le-am incercat pe acestea, dar nu prea mi-au placut in general benzile, prefer ceara, problema mea acum este ca nu gasesc o ceara buna :/

cand ti-am citit postarea, mi-am adus aminte de experienta mea cu crema epilatoare. Pe mine m-a salvat crema de dupa epilare de la Lady`s.

Imi pare rau ca nu ti-au placut. Si eu am scris despe ceara pe blogul meu si la fel, are un nu din partea mea.

Speciale de fata nu mi-am cumparat, dar in general nici eu nu sunt multumita de benzile Sesu & co

Nu le-am folosit cele pentru fata, dar cele normale nu mi-au placut deloc

Imi pare rau :( eu cu siguranta nu o sa ma mai ating niciodata de ele :D

Se pare ca toate am avut probleme cu aceste benzi :(

Si eu sunt curioasa, m-as bucura sa stiu ca macar ea n-a avut probleme cu ele :)

Picioarele ca picioarele, dar sa te trezesti cu o iritatie la fata...e mult mai naspa :(

Si mie imi plac cele de la Farmec :)

Imi pare rau, se pare ca niciuna dintre noi nu a fost multumita de ele...

Eu am patit-o si cu benzile de la Veet.

Eu le-am incercat acum, si nu mi-au luat nici un firicel. Se topea ceara de pe ele, pur si simplu, cred ca e de la uleiul de rasina. Oricum... never again!

Trimiteți un comentariu