vineri, 18 octombrie 2013

12. Pumkins (Manichiura cu dovleac de Halloween)

     Se apropie Halloween-ul, nu-i asa fetelor? Colaborarea Autumn and Winter Nail Art Challenge are 4 teme cu unghiute de Halloween, iar primul model e cu dovleceeei, hi hi :) 

     Marti mi-ati vazut unghiutele lungi, dar de acum trecem la unghii foarte scurte. Mie imi plac si unghiile lungi si cele scurte. Chestia e ca daca ai unghii lungi, iti plac cele lungi...daca le ai scurte, iti plac si asa, te obisnuiesti cu ele. Sunt ale tale indiferent de lungime, modele pot arata frumos chiar daca le ai scurte. Azi o sa va arat manichiura mea cu un dovlecel zambaret, usor de realizat. Pe celelalte unghii am optat pentru un model la fel de simplu de facut, portocaliu si niste dungi galbene. Mie mi se pare o manichiura simpatica, sper sa va placa si voua :)


      Pentru model am folosit acrilicele Oumaxi, model pe care l-am pictat peste baza Moyra.
      Unghiutele le-am scurtat folosind pila de la Baff.ro. Deocamdata am folosit partea mai fina. Imi place aceasta pila, costa doar 2 lei. Are doua fete cu granulatie 100 si 180, 100 este mai aspra, iar cea cu 180 mai fina. Voi ce pile de unghii folositi? :)





45 comentarii:

Ce ma pacalesti tu? Rusinica! Arata chiar foarte bine. Si dovleacul si unghiutele dungate.
Iar unghiile, oricum sunt mai lungi decat ale mele. Asa este, te obisnuiesti. Eu nici nu am alta varianta asa ca ma multumesc cu ele asa scurte. Uneori suspin si eu dupa unele mai lungi, dar in mare m-am obisnui cu ideea ca nu se poate.

frumiiiiiiii :) imi plac shi asha scurte :)

Ce dulci sunttt!!!!
Foarte frumos modelul<3
pupici:*

cred ca e prima data de cand te stiu ,cand ai unghiutele asa de scurte.
Modelul e tare dragalas.
:*

Carla unghiutele tale sunt superbeeee!
Ador aceasta lunghime.

Imi plac la nebunuieeeee!
Pupici

Imi place lungimea lor, seamana cu ale mele. ;)) Modelul imi place, cred ca il voi imprumuta. Un weekend frumos!

La tine par lungi si unghiile scurte, ai o forma foarte, foarte frumoasa si le poti purta oricum si iti sta la fel de bine.
E foarte simpatic modelul, esti plina de imaginatie! :)


VintageLook

foarte dragut dovlecelul tau, unghiile tale arata foarte bine si scurte.Momentan folosesc o pila de sticla de la Kiko si sunt multumita :)

e tare simpatic dovlecelul tau :)

Aaa, ce bine, ce bine arata!
Parca ma simt si eu in stare sa fac asta, am salvat pozicile tale (vin cu spovedania), sper sa fie timp sa incerc asta pentru Halloween...Sau poate Diei mele!!!:D


Pupici, Carla!
Ilda

Imi plac mult si cum arata unghiutele tale scurte ;) .Modelul ales de tine e mega dragut :*

E genial modelul :X Super, super haios si foarte bine realizat! Eu am unghiile scurte de cand ma stiu, bine, acum le las putin de tot sa creasca si m-am obisnuit cu ele asa :) :*

Mie mi s-a mai rupt ieri una fix de unde incepea sa creasca, iar acum arata mana de parca ar fi ciunga. :))
Si tocmai la stanga, mana vedeta.
Asta e, astept iar sa creasca.
Imi plac unghiutele tale scurte, arata foarte bine, iar modelul e tare haios! :*

Superba manichiura, e de efect! Si dovleacul e atat de dragut! :)

Ce manichiura draguta ;) si unghiile o sa creasca ele :D

Eiii, de ce te pacalesc? :P Ce am zis? :))

O nuuu, le-am mai avut scurte pe la inceputul anului, dar cred ca te-ai obisnuit cu ele lungi si ai uitat ca le aveam si scurte inainte :))

Ma bucur ca-ti place modelul :*

Multumeeesc, chiar ma bucur :* va dura ceva pana sa creasca...de fapt, parca nu le mai vreau lungi, as prefera o lungime medie :)

Ma bucur ca-ti plac unghiutele si modelul, dar cel mai mult ma bucur sa aud ca ti-ar placea sa il porti si tu >:D< multumesc!

Multumesc, multumesc >:D< poate acele dungi verticale le fac sa para putin mai lungi :)
Te pup!

Ma bucur ca-ti place dovlecelul :*
Si eu am avut o pila de sticla, dar nu prea mi-a placut, nu dupa multa vreme am reusit sa o si sparg :)))

Wooow, multumesc >:D< ma simt tare bine sa stiu ca ai salvat pozicileee :X:X
Mi-ar placea sa vad modelul si la voooi :* dar stai pe aproape ca mai urmeaza inca 3 modele de Halloween, hihi ;))
Te pup!

Yupiii, multumesc mult :*:*

Mie imi plac sa fie mai lungi, dar de cand sunt scurte, parca e fain si asa, nu mai tre sa le port de grija ca poate le rup in cine stie ce :))
Ma bucur mult ca-ti place modelul :* poate il incerci si tuuu!

Ma bucur ca-ti place zambaretul meu :*
Da, sunt frumusele mai lungi, dar nici asa nu e rau ;))

Daaa, nu-i asa ca daca se rupe o unghie la mana dreapta parca nu-ti pasa atat de mult? :))
Vor creste, vor creste :* ai grija de ele :)
Ma bucur ca-ti place modelul, te pup!!

Hihihii, multumesc mult :*:*

Bune-s si asa mai scurte :))

Sa-ti spun sincer, la dreapta mi-s mici mici, la stanga le am usor usor crescute. :))
O sa se "normalizeze". :))
Pupici!

La mine e fix pe dos, in ultima vreme is putin mai lungi la dreapta :)))
Vor creste ele frumos, trebuie doar sa avem rabdare :)

sunt foarte dragute :) chiar daca sunt scurte le faci,tu,frumoase ca te pricepi ;)

Ca de obicei esti o scumpa, iti multumesc :*

Trimiteți un comentariu