miercuri, 23 octombrie 2013

Azi imi place... rodia

    Acum vreo 3 ani am descoperit un fruct care mi s-a parut foarte interesant si mi-a placut din prima, rodia. Am asteptat nerabdatoare aceasta perioada cand pretul rodiilor este mai mic. In timpul anului un kg de rodii il gasim la cel putin 25 lei, eu una nu m-as indura sa cumpar nici macar o rodie la pretul asta. In schimb, saptamana trecuta am vazut la piata ca pretul unui kg poate fi si 7 lei, astfel ca am ajuns acasa cu o rodie mare de aproape un kg :)) Dar nu numai in piata puteti gasi rodiile la preturi bune, ci si in supermarketuri. Am vazut la Carrefour si Kaufland, doar ca se vand la bucata, pretul unei rodii fiind 2 lei si un pic. Facem un calcul si observam ca pretul unui kg e in jur de 10 lei, deci...eu zic ca merita.


     Mai jos puteti vedea rodia mea de aproape un kg, o mananc in reprize, asadar imi ajunge cateva zile.


     Rodia se mananca foarte usor. Mai intai tai coaja si despart rodia in doua. Iau prima jumatate si o despart in alte 2 bucati. Intr-un vas cu apa desfac semintele, apoi arunc apa si gata, ma asez la calculator si privind un serial incep sa infulec semintele suculente :)
     Rodia are beneficii importante pentru sanatatea noastra. Este bogata in antioxidanti, acestia luptand impotriva radicalilor liberi. Contine vitamina C, acid folic si alte vitamine. Ajuta la reducerea colesterolului. Am mai citit pe internet si ca pot ameliora durerile reumatice sau ca e bine sa fie consumata de gravide deoarece ajuta dezvoltarea fetusului sau dupa nastere va ajuta la recapatarea greutatii corpului de dinainte.
   
Voua va plac rodiile? :)




24 comentarii:

Daaaa, extraordinar de mult, trebuie sa dau si eu fuga sa ma aprovizionez ;)

Asa si asa :)
NU ma omor dupa ele dar o accept in diferite deserturi:p
pupici:*

Am mancat nu mai mult de doua ori, imi place la gust :)

yummy yummy! de acum incepe sezonul.

Adoooor rodia!:) Amestecata cu iaurt sau branza e si mai fenomenala:)

si mie imi place :)
trebuie doar sa ma mobilizez sa ma apuc sa-i scot samburii :D

Si mie-mi place rodia, e tare gustoasa, acum mi-ai facut pofta :D :*

Mie-mi plac, plac, plaaac :X:X

N-am incercat niciodata sa o amestec cu ceva, dar acum ma intreb oare cum e? :D

Pe mine nu ma deranjeaza, dureaza doar cateva minutele si am un bol cu samburei gata de savurat ;))

Imi place rodia, trebuie sa o caut zilele urmatoare :)

Yamy , e buna am mancat anul trecut pt prima oara , acu` ma uit daca am voie rodie in faza a 3-a a dietei si daca da cred ca o sa fac o plimbare pana in celalat capat de oras la Kaufland , la noi in piata slabe sanse sa gasesc fructe din astea.

Si mie imi place foarte mult :X

buna :)
www.3fstreet.blogspot.com

Si eu vreau sa-mi mai cumpar, imi place tare mult :)

Trimiteți un comentariu