sâmbătă, 26 octombrie 2013

14.Ghosts nail art Halloween (Manichiura de Halloween cu fantoma)

    Am ajuns la cea de-a 14-a tema a colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge, tema care poarta numele "ghosts", deci veti vedea inca o manichiura de Halloween (dar nu ultima, va mai fi inca una saptamana viitoare marti).

   
     La inelar am creat un fundal negru, iar apoi am pictat fantomita. Pe celelalte unghiute am facut in felul urmator: pe jumatate de unghie oja portocalie, pe cealalta jumatate oja verde. Mi-am adus aminte de oja mea Natty crackle (crapacioasa) si am pus-o la treaba. N-am mai folosit-o de un an jumate si am fost surprinsa cand am vazut ca e inca buna :))



     Initial manichiura arata asa, am facut o poza inainte pentru ca nu eram sigura cum va arata cu oja crapacioasa, dar imi place foarte mult. Sper sa va placa si voua aceasta manichiura!



25 comentarii:

da ......mai frumoasa cu crapacioasa <3

Foarte frumoasa manichiura ta, imi place tare mult! :D
Pupici

Eu cred ca am jumatate de an de cand nu am mai purtat crackle ;)) ohh da e asa sad fantoma ta ;( saracuta de ea, e singura

Da a iesit foarte bine, imi place mult cum se vede efectul creat de oja crapacioasa si app mmi-ai adus aminte ca si eu am una la fel de la Natty ;)

Foarte tari unghiutele tale! :)
Pupici

Foarte tare modelul, me gusta :D Nici nu vreau sa ma gandesc ce mi-ar iesi mie daca as incerca sa fac fantoma =)))

Modelul asta imi place foarte mult e mai inofensiv. hihihi

e haioasa, imi place mai mult combinatia cu oja graffiti :-D

E tare frumoasa manichiura.Desi nu sunt fan Halloween,imi place sa vad fantomite si dovleci pe unghii. :))

ce simpatica e fantomita ta :)

Inseamna ca tu stai mai bine ca mine :))
Da...saracuta fantoma :(

Ma bucur ca nu sunt singura care a uitat de oja crapacioasa :)))
Te pup si ma bucur ca-ti place manichiura :*

Iti multumesc mult, draga mea >:D<

Tre sa gandesti pozitiv si vei reusi :* eu m-am chinui un pic sa-l fac gura :))

Daaa, pentru ca e trista fantomica? :P

Un Casper mai tristut :))

Multumesc, draga Oana! :*

Multumesc, cred ca ai facut-o sa zambeasca :))

Trimiteți un comentariu