marți, 22 octombrie 2013

13. Spider (Model unghii de Halloween cu paianjen)

     Urasc paianjenii din tot sufletul, dar pentru tema Autumn and Winter Nail Art Challenge m-am straduit sa pictez un paianjen care sa-mi placa. Ce am facut pentru ca o manichiura cu un paianjen sa fie pe placul meu e foarte simplu, am ales un fundal placut in nuante de corai, creat cu buretelul. Asadar, la inelar avem un paianjem care atarna frumusel pe un fir ;)) iar la degetul mijlociu am pictat o panza de paianjen. Sper sa va placa!  


     Nu stiu de ce in poze paianjenul a iesit mat, in realizatate e mai lucios, hi hi :)




Ce parere aveti de acest model?
P.S.: Nu uitati de concursul activ pe blog, puteti cativa produse pentru unghiute.
Va pup! 

25 comentarii:

Hihi, ce funny arata paianjenul! Seamana perfect cu paianjenul din jocul Greedy spider :))

Ce dragut e painjanul si eu l-am desenat cu ochisorii rosii, dar al tau a iesit mult mai frumos ;)

Singurul paianjean care nu ma speriat , e asa de simpatic .

Nu stiam jocul, dar ieri l-am descarcat si m-am jucat chiar si dimineata in autobuz :))))

Sunt curioasa sa-l vad si pe al tau :)

Multumesc mult, draga mea >:D<

Ha ha ha :)))) ma bucur ca-ti place!

hehe ce dragute sunt, zici ca ninge la ele acolo :))

Foarte draguta manichiura ta, iar modelul arata superb pe fundalul degrade :)

de paianjeni si mie imi e tare frica, dar al tau e tare dragut :)
Pupici :*

foarte draguta manichiura :)
mie nu-mi este frica de ei dar nici nu-i iubesc :D

Foarte darguta si o idee frumoasa :)

La asta nu m-am gandit, dar ai dreptate, parca ninge ;))

Multumesc din suflet, ma bucur enorm sa aud asta! :)

Nu mi-e tare frica de paianjeni, dar daca as vedea unul din ala mare si negru, vai de mine :)))

Ma bucur ca-ti place mani :*

Multumesc, Andrea, ma bucur ca e pe placul tau :)

Trimiteți un comentariu