miercuri, 4 septembrie 2013

Was a gift (The Polishes Challenge)

    Iata ca am ajuns si la ultima tema a colaborarii The Polishes Challenge: was a gift. Azi va voi arata o oja primita de la Catalina, Flormar Supershine nr. 11.



     Am mai purtat aceasta oja acum vreo 2 luni, dar nu am reusit sa v-o arat si voua. Era seara cand am facut pozele si nu am reusit sa surprind deloc frumusetea ojei. Are o nuanta roz inchis si niste particule foarte fine de sclipici argintiu. Aplicarea e foarte usoara, iar pentru o acoperire buna e suficient chiar si un singur strat! Oja poate fi folosita 18 luni din momentul deschiderii.





      Daca doriti sa revedeti si celelalte unghiute pregatite pentru aceasta colaborare, dati click aici.


Va puuupp!!

38 comentarii:

foarte frumoasa nuanta, si superbe unghii! felicitari, Carla!:* pup

Frumoasa oja, frumoase mainile tale, superbe unghiile :*

O nuanta dragalasa ca si tine :)

E tare draguta nuanta, eu am ramas fara roz. ;)) Poate ne arati o manichiura cu ceva nude ca baza? :) Ceva gen ,, back to school'', nu prea am inspiratie.

Nu ma dau in vant dupa roz , dar nuanta asta e superba .
Te pup:*

E minunata, nu cred ca mi-ar atragea atentia la stand, dar pe unghii arata foarte, foarte fain. Ar trebui sa o porti mai des :)


VintageLook

e superba nuanta, si pe unghiile tale arata si mai superb :)

foarte draguta :) am si eu ceva asemanator de la Esencce,dar parca a ta e mult mai frumoasa :D
PUPICI :-*

Foarte frumoasa nuanta, ojele de la Flormar sunt preferatele mele :X

Cu atatia nori in jur, e nevoie de putin roz :D

Multumesc mult, Paula :* azi le-am mai scurtat putin :D

Ohhh, multumesc, multumesc >:D<

Ma bucur ca e pe placul tau! :)

Multumesc frumos :* ma bucur ca-ti plac!

Fara roz? Cum asa? :))
Desigur, ma voi gandi la o manichiura si voi posta saptamana viitoare!

Te pup! :*

Eu de mica sunt cu rozul :)) abia de anul trecut am inceput sa iubesc si restul culorilor

Deja is multe oje si le vine mai greu randul fiecareia :)))

Multumesc mult, Madalina :*

Mi-a fost ciuda ca ieri n-a fost soare, probabil ar fi iesit mai frumos in poze :)
Te pup!

Si mie imi plac foarte mult aceste oje! :)
Te pup!

Ma bucur ca-ti place si tie :*

Ma bucur ca e pe placul tau :)

Trimiteți un comentariu