marți, 3 septembrie 2013

Oferta Yves Rocher septembrie 2013




     A venit toamna, dar asta nu inseamna ca suprizele la Yves Rocher au incetat. Desigur ca si luna aceasta ne-au pregatit oferte tentante! Sa vedem:

   Ceva ce cu siguranta imi va face cu ochiul, un nou gel de dus! Este cu nuca de Macadamia din Guatemala si costa 7,9 lei, cantitatea fiind de 200 ml. Eu sunt tare curioasa cum miroase, voi nu?

     Pentru o comanda de 39 lei primim un gel de dus nectar zmeura bio (flacon de 400 ml) si inca o surpriza!

    Daca aceast cadou oferit la o comanda de 39 lei nu va place, nicio problema. Aveti din ce alege, ia uitati:


  - un set energizant in valoare de 49,5 lei compus din: gel de dus portocala din Florida 200 ml si un tub cu 20 de comprimate de vitamina C reflex vitalitate;
- un set pentru frumusetea unghiilor in valoare de 47 lei: oja stralucitoare roz pastel si o crema 2 in 1 pentru maini si unghii cu arnica;
- o crema regeneratoare de zi si noapte in valoare de 29 lei, are 50 ml;
- o geanta pentru calatorii.
  Pentru mai multe detalii, aici.


   
   In cazul in care comanda noastra este mai mare, de 99 lei, avem parte de inca o surpriza: trusa multicolora pentru cosmetice.


    Pentru o comanda de 120 lei 59 lei (initial pragul era de 120 lei), beneficiem de o oferta. Putem achizitiona apa de toaleta So Elixir de 45 lei, pretul standard fiind de 115 lei.


    Au lansat inca o gama noua de produse bio cu Miere de Acacia si Musli bio. Balsam de buze, lapte demachiant, crema nutritiva pentru ten, gel de dus, crema pentru maini, etc. Puteti vedea toate produsele aici.


    Am mai vazut si alte produse interesante, cum ar fi rimelul pentru volum vertiginos. Este un rimel cu perie rezervor si poate fi gasit in 3 nuante: negru, brun si albastru. Il gasiti la pretul de 45 lei, mai multe detalii aici.


     V-ati pregatit trusa de frumusete? Puteti sa o faceti acum. Produse care inainte le gaseati la pretul de 32, 45, 50, 55 lei, le puteti achizitiona acum la pretul de 25 lei. Puteti vedea despre ce produse e vorba aici.


    Pentru ingrijirea parului gasiti produse de la 17,9 lei, in functie de necesitatea voastra: netezire, volum, stralucire si luminozitate, par vopsit, reparare, nutritie. Sampon, balsam si ser, aici.


    Nu in ultimul rand, puteti achizitiona anumite produse la o reducere de pana la 35%, in functie de fiecare produs. Aruncati o privire aici.

   Nu uitati ca la o comanda de 99 lei, nu mai trebuie sa platiti cheltuielile de expeditie.


Ce va tenteaza cel mai mult din noua oferta Yves Rocher?

17 comentarii:

Off, ce le vreau pe toate! Cel mai interesant lucru la YR sunt produsele supriza, stau o saptamana cu sufletul la gura sa vad ce o fi :D

ahh.. nu stiu daca as putea sa comand pana la 100 lei ca sa primesc si cadouri, si transportul gratuit, de vreme ce in Iasi sunt magazine Yves Rocher... :) doar ca aici beneficiezi de cadouri, asta e frumos!:)

Tentanta oferta lor.Arata foarte bine produsele si chiar nu am mai luat ceva de la ei de ceva timp,cred ca o sa fac o vizita.

Sunt tentante toate produsele :) Daca as putea le-as lua pe toate ;)
pupici :-*

Eu n-am incercat niciodata sa aleg produse surpriza :D mi-e frica sa nu primesc ceva care sa nu-mi placa...

Si eu sunt tot din Iasi, dar din magazin n-am cumparat nimic :)) e mai amuzant sa faci comanda pe net, sa primesti cadouri :)

Si pe mine ma tenteaza cate ceva, dar nu stiu...cred ca deja adun prea multe geluri de dus, nu mai am unde sa le pun :))))

Daaaaa, daca am putea ar fi bine :))

Nu am rezitat, iar azi am plasat și eu comandă pe site-ul lor. Este prima data si de-abia aștept să primesc produsele. Sunt curioasă care este surpriza. :D

si eu stau in Iasi, si la fel comand pe net deoarece primesc cadouri, si in plus este diferenta de pret cate 1-2 lei la fiecare produs :)

Mmm, sunt curioasa si eu care ar putea fi surpriza. Eu nu cred ca voi da comanda luna aceasta, dar m-as bucura sa-mi spui ce ai primit tu :)

Nu sunt in baza lor de date.Sper ca in lunile urmatoare sa fac si eu comanda sa pot beneficia de aceste oferte.Imi doresc de mult timp o trusa noua pentru cosmetice

Daca e prima ta comanda, aboneaza-te la newsletter si cand faci comanda, introduci la coduri "NEWSLETTER" si astfel primesti inca o surpriza :)

Am primit azi comanda, iar surpriza a fost un corector riduri pentru ochi sensibili și un pliculeț de sare de baie cu aromă de trandafiri. Corectorul i l-am oferit mamei cadou. :D

Hmmm...da, eu nu cred ca voi alege cadoul surpriza niciodata :D De exemplu ce ai primit tu, si eu ar fi trebuit sa dau corectorul la altcineva, mai ramane sarea de baie pe care as putea sa o folosesc :)

Daca am facut comanda prin telefon( pentru prima data) inseamna ca acum sunt in baza lor de date sau cum? sunt inscrisa sau nu la ei? adica mai primesc brosuri din alea?

Scuze, eu obisnuiesc sa fac comenzile online, nu stiu sa-ti raspund la intrebare...

Trimiteți un comentariu