sâmbătă, 18 mai 2013

18. Inspired by a pattern - Colaborare 31 teme de manichiuri (Burberry nails)

     Acum ca am implinit 18 ani, putem sa trecem si la cea de-a 18-a tema a colaborarii, nu? :) Pentru azi avem "Inspired by a pattern", iar eu am ales burberry. Imi doresc de mult sa incerc acest model si noroc cu aceasta colaborare, ca altfel nu-l incercam prea curand. N-a iesit chiar perfect, dar va asigur ca efectul creat pe unghiute e foarte interesant!


     E destul de usor de realizat aceasta manichiura, in sensul ca necesita doar rabdare. Am aplicat base coat, apoi oja pentru fundal in doua straturi. Cu culoarea acrilica alba am inceput sa trasez pe fiecare unghie cate o linie groasa verticala si apoi una orizontala. Dupa aceea trasam liniile negre si in final cele rosii. 



      Apoi aplicam top coat siiii...gataaaa!



  
Sunt tare curioasa sa vad si manichiurile celorlaltor participante la aceasta colaborare :)
     

Ce parere aveti de unghiute? Ati incercat acest model?

47 comentarii:

Scumpa. ce linii precise ai tras! Super frumos ti-a iesit. Cum ziceam si mai devreme "unghiute de firma" :D Puup

frumos ! ce linii drepte :)

Foarte frumoase! Felicitari pt 18 anisori, sa cresti mare si frumoasa :-*

Felicitari pentru idee.
Ti-a iesit superb!
Pupici

N-a iesit perfect?? Doamne, e superb! De mult vreau sa-l incerc dar n-am nici o sansa sa trasez dungile asa drepte ca tine! Pupici!

ai trasat liniile perfect, un model deosebit si extraordinar :)

Modelul tau seamana cu un fular pe care il am de mica.Il iubesc :D

ce unghii lungi ai! superbe :)

Ti-a iesit superb :* arata asa bine pe unghiutele tale lungi :*

Foarte frumoasa interpretarea ta :*

Arata foarte frumos! Imi plac mult unghiutele tale

manichiura asta mi-a atras atentia foarte tare inca din lista de lecturi :). foartefaine.

Liniile sunt trasate perfect, nici un arhitect nu le-ar trasa asa , si ea zice ca nu a iesit chiar perfect.A iesit perfect si arata foarte bine pe unghiutele tale :*

Nu stiu de ce dar mie imi aduce aminte de caietele de limba romana din clasa I-a :))

Chiar arata bine. Este un model reusit.

Multumesc scumpa mea, te pup :*

Merci, facute cu rabdare ;))

Multumesc mult, esti o draguta :*

Eu zic sa-l incerci, trebuie doar sa ai rabdare, ai sa vezi ca ies drepte sau aproximativ drepte ;)) oricum va arata bine :*

Ei bine...la mana dreapta nu e chiar asa usor :))

Hihi, poate incerci si tu modelul si atunci il vei avea si pe unghiute, nu numai pe fular ;))

Multumesc, mai au de trait doar cateva zile...trebuie sa le tai ;))

Merci, Cata :) te pup!

Hehe, ma bucur mult sa aud asta, multumesc frumos :*

Eu ma gandeam ca e prea groasa portiunea aia alba...dar merg si asa :)) ma bucur ca-ti plac :*:*

Hmmm...cred ca ai avut un stres cu scoala pe atunci :))

Care stres?:)) Clasa I-a ...

Te pazesti de furtuna Carla ? =)) esti pe faza la raspuns

Stai asa :)) ce furtuna? :))

Da, e mai migalos, cred ca de asta mi-a si placut sa-l realizez ;))

Multumesc :* te pup si eu!

ce mult imi plac !!! vrea neaparat sa incerc si eu, dar astept sa-mi mai creasca un pic unghiile , ca acum sunt prea scurte.

Desigur :* abia astept sa le vad si pe ale tale!

Trimiteți un comentariu