luni, 29 iulie 2013

O leapsa mai...altfel

    A venit randul unui nou tag, o leapsa mai...altfel :) Am fost nominalizata de mult tare, dar stiti ca ma apuc greu de tag-uri, multumesc Ana Maria pentru nominalizare!


1. Descrie-ti viata, in momentul actual, printr-un singur cuvant:
Fericita!

2. Se spune ca “Niciodata nu trebuie sa zici niciodata”. Insa tu esti convinsa ca NICIODATA:
Niciodata nu voi suporta minciuna, prefer sa mi se spuna in fata orice, oricat de urat ar fi, adevarul e mult mai frumos decat o minciuna.

3. Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte? 
Cel mai frumos sentiment in lipsa caruia as putea spune ca oamenii nu mai au niciun rost. Consider ca iubirea e cel mai important lucru pe pamant :)


4. Daca o persoana iti face rau in mod intentionat,cum reactionezi? Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
Uneori sunt foarte razbunatoare, dar de cele mai multe ori ma gandesc ca macar eu sa fiu mai buna...Sincer, nu pot sa spun acum cum as reactiona intr-o situatie de acest gen, depinde mult si despre ce rau e vorba. Eu as zice ca reactia mea ar fi undeva la mijloc, nici nu fac raul inapoi, dar nici nu iert, probabil incep sa ingor acea persoana.

5. Te-ai intrebat vreodata care ar fi “rolul” tau in aceasta lume? Si daca raspunsul este afirmativ, ai gasit un raspuns?
Da, chiar m-am intrebat. Raspunsul nu sunt sigura ca l-am aflat...

6. Ce ai schimba la oameni?
Hmmm...faptul ca multi dintre noi suntem rai, mintim, ne gandim decat la noi si cum sa ne fie bine, ignoram persoanele din jur...asta as vrea sa schimb, dar n-am cum...pot face schimbari doar la mine, si chiar si asta e greu uneori.

7. Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?
Daca as putea schimba ceva din trecutul meu...cu siguranta ca as face tot posibilul sa-mi aduc parintii inapoi...

8. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
Bunica mea, e...cea mai buna bunica, de asta o admir. Niciodata nu voi reusi sa inteleg cum poate sa ma iubeasca atat de mult, sa faca totul pentru mine, mereu imi ofera tot ce e mai bun si ma pacaleste ca ei "nu ii place". Chiar nu pot sa va descriu cate a facut pentru mine, dar credeti-ma ca e cea mai buna bunica din lumea asta!

9. Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
Ma uit cu mila, dar...nu intervin, decat daca ar fi vorba de un copil care s-ar putea sa aiba o problema, sa se fi pierdut de parinti, etc. Altfel, nu are rost sa ma bag in supararea omului, ca e totusi un necunoscut si n-ar fi normal sa ma apuc de interogari "dar ce te-a suparat?", nu stiu cine ar vrea sa fie consolat de o persoana necunoscuta...Eu una nu suport sa plang in public, dar atunci cand mi se intampla (pentru ca uneori chiar n-am putut sa ma abtin) aleg locuri cat mai ferite de privirile celor din jur, in orice caz nu-mi doresc sa ma intrebe nimeni nimic in acele momente.

10.  Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait cum ti-ai petrece-o?
Cu siguranta ar fi o zi petrecuta cu cele mai iubite persoane din viata mea, dar mi-as dori sa reusesc sa trec peste ideea de "ultima zi" si sa fiu cat mai vesela :)

11. Gandeste-te cum erai acum 5 ani, ce aspiratii si vise aveai? Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
Acum 5 ani? Mai stiu eu ce vise aveam pe atunci? :)) De fapt, daca stau sa ma gandesc stiu o chestie, s-a intamplat, m-am indepartat de o persoana care nu-mi facea viata prea placuta.

12. Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?
Sunt multe lucruri pe care as vrea sa le aflu, dar cred ca as trai viata mai frumos si mai palpitant fara sa le stiu, deci...pana la urma nu vreau sa aflu nimic :D

13. Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti,insa tu la randul tau il faci.
Eu sunt pe principiul "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face". Deci daca chiar nu suport un lucru, nu prea cred ca sunt in stare sa-l fac altcuiva, adica nu-l suport, nu? Asta ma include si pe mine, si pe ceilalti, nu-l suport in general, nu vad de ce l-as face eu altcuiva, ma repet prea mult...ati inteles voi ideea.

    Acestea sunt raspunsurile mele si mi-ar placea daca va face si voua placere sa va alegeti macar o intrebare si sa-mi scrieti raspunsul.

Dau tag-ul mai departe urmatoarelor fete:
2. Ilda
3. Anca
4. Rally
5. Adina
7. Dee
8. Simona
9. Alina
12. Elisa

32 comentarii:

Foarte frumos tagul acesta, rezonez perfect cu tine la punctul 4 si 8, iti multumesc mult pentru nominalizare, mi-au placut raspunsurile tale foarte mult!
Te pup, Carla!


VintageLook

Imi plac mult raspunsurile tale. Unele m-au emotionat. xo

Draga mea, am citit cu placere raspunsurile tale! Gandesti frumos si bine!:)

Iti multumesc inca o data pentru nominalizare! Am raspuns deja acestor intrebari, impreuna cu un invitat special. Te invit sa citesti...aici:

http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/06/tag-o-leapsa-maialtfel-un-invitat-la-tag.html



Multi pupici!
Ilda

Sti tu ca unele raspunsuri de ale tale m-au laut cu fiori ???

mersi, dar tag-ul mi-e atat de cunoscut, s-ar putea sa-l fi facut deja...nu sunt sigura moemntan, trebuie sa verific :)).

Gandesti destul de matur pentru o fata de varsta ta. Si asta este un lucru bun. Insa imi place ca esti si o fata deschisa, glumeata si realista. :)

mi-au placut raspunsurile tale. si iti multumesc pentru nominalizare!
pup~!

Hi hi, multe dintre raspunsuri sunt asemanatoare cu ale mele. Suntem pe aceeasi frecventa :D

Foarte frumos tagul.
Ma regasesc in raspunsurile tare.
Iti multumesc pentru nominalizare.
Pupici

Mi-a placut tagul asta, dar si raspunsurile tale. Daca dragoste nu e, nimic nu e :)

Ma bucur sa stiu ca gandim la fel, te pup!

Multumesc pentru apreciere, Simona!

Am citit, am citit :) ai avut o idee foarte buna!
Te puuup!!

Hmmm.... :D ciudat, care raspunsuri?

Verifica, verifica ;)))

Am auzit destul de des chestia cu "ganditul matur"...probabil viata e vinovata pentru asta...
Imi place la nebunie sa glumesc, doar noi doua ne gasim in fiecare zi ceva despre care trebuie neaparat sa radem, nu? :))

Ma bucur ca ti-au placut, abia astept sa le citesc pe ale tale, asta daca iti va facea placere sa il faci :) te pup!

Lasa-mi link sa le citesc si pe ale tale :*

Cu mare placere :* te pup!

Stau uneori si ma gandesc...oare ce ar fi fara dragoste? Chiar ca nimic...

http://claudiaschoice88.blogspot.ro/2013/06/tag-o-leapsa-maialtfel.html

Multumesc mult draga mea pentru nominalizare! N-o sa-ti vina sa crezi ce harnicuta am fost: l-am si onorat si te invit la lectura: http://letmeborrowyourlipstick.blogspot.com/2013/07/what-if-tag-ro.html


Esti foarte norocoasa ca ai langa tine un om minunat precum bunica ta, pretuieste-o!
Te pup!

Merci de nominalizare, draga mea! Mai am o restanta la tine. :P
Promit ca le voi onora, sa prind putintel timp. :*

Merci, am citit si raspunsurile tale :)

Harnicuta, harnicuta, nu ca mineee :D
Bunica e o minune pentru mine! :X

Ai timp, stai linistita :) inca nu s-a terminat anu :))

2, 3 ,4 ,8 ,10 si in mod special 7- te admir pentru ca ai reusit sa treci peste si sa fi o persoaa asa de buna si fericita.

Nu stiu daca am trecut peste, dar nu ai ce face...te obisnuiesti..
Incerc sa fiu optimista si fericita, buna...nu stiu cat de buna sunt :D

frumoase raspunsuri draga mea :*

Trimiteți un comentariu