sâmbătă, 15 iunie 2013

22. Metallic Nails - Colaborare 31 teme de manichiuri

     Metallic Nails pentru azi, doar ca eu nu am nicio oja metalica. Am ales totusi una care parca seamana putin si...pentru a fi ceva cu adevarat metalic la manichiura mea, m-am inarmat cu folia de aluminiu din bucatarie :)) da, si o foarfeca. Am inceput sa tai patratele si triunghiuri. Ce a iesit? Iata:


     Am aplicat oja Classics nr. 214 pe care ati mai vazut-o aici si totul arata normal...




     ...pana sa ma intalnesc cu folia de aluminiu. De aici incep sa arat ca un robotel, asa ca va las sa radeti de pozele care urmeaza :))







      Cam asta e manichiura mea metalica, sper ca v-ati amuzat :)) Stiu ca nimeni n-ar purta asa ceva, dar macar am unghiute metalice...Va rog sa treceti pe la celelalte bloggerite pentru ca sunt sigura ca ele nu arata ca niste robotei:


Va pup si va doresc un sfarsit de saptamana relaxant!

40 comentarii:

Oja este frumoasa rau. Nu arata rau mani. Cred ca era mai bine daca aplicai folie doar pe 1-2 unghii. Imi place in special degetul mare si degetul mic. Te pup scumpa. :*

Mie imi place :) e diferit :) si e dragut ca ai pus indicatii ;) cu sagetelele si eu am avut probleme cu ojele metalice

Ce dragut :D
N-am mai folosit pana acum folie de aluminiu pe unghiute , chiar ma tenteaza :D

este a doua oara ca intru pe acest blog si doar idei foarte bune am vazut. felicitari
website: www.diversitate.com

Lasa ca mie mi plac mult si sa stii ca si eu m-am gandit sa folosesc folia de aluminiu ;)

imi place rezultatul.... :) iar oja de baza e superba.. :X
pupici!

imi place rezultatul.... :) iar oja de baza e superba.. :Xpupici!

Modelul de la degetul mare si degetul mic arata chiar bine :)

Hihi, ce model funny!Eu nu m-as fi gandit sa fac o astfel de combinatie :D
Pupicei!

mereu ne surprinzi cu ceva dragut si inedit :))

Tu ar trebui sa faci un post de genu ”Bucataria pentru manichiuri geniale” candva cu plikul de Delikat acum cu folia , ce idei iti mai vin ?
Imi palce tare mult cum arata , folie de aluminiu am aplicat si eu doar ca pe unghia intreaga ,si stiu ca a fost foarte greu de dat jos .:*

Ce haioase sunt, mie nu mi-a trecut prin cap sa improvizez si chiar gasisem timp sa particip.. dar nu am avut cu ce.

Hi hi ce tare ai fost!!!! : ))))) Cine sa rada de manichiura ta cand ai niste unghiute asa misto!?! Kisses, G

Vai vai vai, m-ai omorat cu manichiura asta, insa in sensul bun. Sa incepem: imi plac unghiile tale, de la forma pana la lungime si cuticule superbe :D. Apoi, imi place de mor oja de baza, iar ideea cu foliile e de nota 20. Mie-mi place cum a iesit manichiura ta, e deosebita si frumoasa.

Inventiva ca intotdeauna! :)) Oja de baza e to die for! <3

a iesit bine :)


cu ce le-ai pozitionat? eu am folosit penseta.

foarte fain:D am incercat si eu folia asta:D nu mi-a iesit cine stie ce.

cat de inventiva esti!! e super haioasa! iar verdele e superb!

Haha, foarte tare :D Cred ca s-ar fi vazut foarte misto cu o oja argintie :D Culoarea ojei de la Classics e absolut bestiala :X

Da, cu siguranta era mai bine daca aplicam doar pe 1-2 unghii...dar cand eram cu forfecuta si cu aluminiul in mana, chiar nu m-am gandit :)) le-am lipit pe toate cum mi-a venit, nu m-am gandit mai mult de o secunda :))

Stii...acum stau si ma gandesc ca parca unghiile astea seamana cu niste semne de circulatie :))

Cand esti plictisita si lipsita de inspiratie, incearca folia de aluminiu :))

Ma bucur tare mult sa aud asta, Ela :* iti multumesc! Nu ma gandeam ca o sa placa la cineva chestia cu folia de aluminiu, dar macar asa...de amuzament ;)) te mai astept pe blogul meu, pupici!!

Ia sa incerci si tu un model :))

Oja imi place si mie foarte mult :X

Da, astea doua parca is mai acceptabile :)) multumesc :*

Nici eu nu m-as fi gandit ca o sa fac asa ceva, nici cand am taiat triunghiuri si patratele nu m-am gandit :D doar m-am trezit ca le lipesc care incotro :))

Manichiura de robotel :))

Intotdeauna esti o draguta :*

Chiar iti place chestiunea asta? :)) Nici nu stiu cum sa o numesc :)) Oricum iti multumesc, esti tare scumpa si m-ai amuzat de numa numa cu "Bucataria pentru manichiuri geniale" :)))) Te puuuppp :*

Cand nu ai oje metalice...dai o fuga in bucatarie :))

Eu chiar as vrea sa radeti de manichiura asta, ca doar de ce am postat-o? :)) Doar nu m-am gandit ca o sa se inspire cineva si o sa-si faca :))

:))) hehe, esti o draguta :* multumesc, e ok ca manichiura facuta asa...de amuzament :))

Cu un betisor pentru cuticule inmuiat putin in lac transparent :)

Nici mie nu mi-a iesit nu stiu ce dupa cum vezi :))

Daa, bine ca le-am sters ca altfel m-as fi trezit ca rad singura de ele :))

Hmmm...oja argintie...nu am :)) si cred ca nu se mai deosebea folia de oja :D

:)) Spuneam ca in loc de folie poti sa folosesti o oja argintie, in felul asta sunt purtabile si ar arata foarte misto cu design-ul pe care l-ai facut :)

Eeee :)) acum am inteles!! :)) Doar ca trebuia sa fie ceva metalic la manichiura si cum oja nu e...am apelat la staniol :))

Trimiteți un comentariu