marți, 11 iunie 2013

Dizolvant pentru lac de unghii Blanchette B

    Azi ma gandeam sa va vorbesc despre dizolvantul pe care il folosesc pentru a-mi indeparta oja de pe unghii. Este vorba despre dizolvantul fara acetona Blachette B cu D-pantenol si glicerina pe care il folosesc de mai bine de un an, fiind la a treia sticluta achizitionata.

     Informatii de pe ambalaj: "Dizolvant pentru lac de unghii cu d-pantenol si glicerina. Nu contine acetona.Se poate utiliza atat pentru unghii naturale, cat si pentru unghii false. Mod de intrebuintare: imbibati discheta de demachiere in dizolvant, dupa care stergeti cu aceasta lacul de pe unghi."
     Cantitate: 200 ml.
     Pret: in jur de 5 lei.
     Il gasiti la Kaufland, fiind marca lor proprie.
     Parerea mea:
- Imi place ca sterge foarte bine oja si se descurca destul de bine si la capitolul oje cu sclipici.
- Cantitatea de 200 ml imi ajunge imi ajunge pentru cateva luni, ceea ce e super bine mai ales ca pretul este mic, in aproximativ un an am folosit cam 2 sticlute.
- Nu am avut probleme cu uscarea cuticulelor sau alte probleme de genul.
- Singurul minus pe care i l-am gasit acestui produs este mirosul ingrozitor de puternic si daca anul trecut nu-mi luam 2 sticlute de dizolvant, cu siguranta nu l-am mai fi recumparat. E bun, indeparteaza oja foarte bine, dar mirosul chiar ma omoara si uneori mi-e foarte insuportabil si chiar daca m-am obisnuit cat de cat cu el, gandindu-ma la alta varianta care sa nu aiba un miros atat de deranjant, am renuntat si chiar saptamana trecuta l-am luat pe cel de la Lidl, Cien. Nu zic ca nu e posibil sa ma intorc la el, dar deocamdata simt nevoie de o pauza de...respirat :D


      In concluzie, eu spun ca e un dizolvant bun, care merita incercat si folosit, doar sa suportati mirosul.

Sper sa va fie de folos acest review si mi-ar placea sa stiu parerea voastra in legatura cu postarile de acest tip pentru ca nu sunt foarte sigura de mine. De aceea ar fi mai bine sa-mi spuneti voi daca ati mai vrea sa fac si alte review-uri.
Va pup!!

22 comentarii:

Si eu am folosit acest dizolvant :-D 2 sticlute chiar... dar, l-am parasit cand am dat peste cel de la Cien :-D

Am sa-l caut si eu sa vad despre ce este vorba, ms :*

Mie nu mi s-a parut asa bun, frecam cam mult la unghie, il folosesc pe cel de la Lady's care este minunat, sterge foarte bine si nu miroase asa tare :)

Eram foarte curioasa de miros, cateodata daca stiu ca am un dizolvant care are un miros puternic nici nu-mi mai vine sa-l folosesc :)) Vreau sa mi-l cumpar pe cel de la Kallos, am inteles ca indeparteaza foarte bine oja, nu miroase puternic si nici nu agreseaza atat de mult unghia/cuticula :D Eu citesc cu foarte mare interes review-urile :) :*

Imi place review-ul tau scumpa. Este complet! Sa mai faci! :*

Mie imi place sa citesc review-uri :)
Eu cred ca sunt la a 3-a sau a a 4-a sticla :D si cu mirosul cred ca deja sunt imuna :))

Tot asa l-am parasit si eu :)) saptamana trecuta l-am luat pe cel de la Cien

Ok :) sunt tare curioasa sa vad ce parere ai de el

Mie mi-a placut, adica la capitolul sters oja a fost ok :) mirosul m-a facut sa renunt la el

Da, e cam suparator mirosul la dizolvantul asta, eu cel putin l-am suportant un an si ceva, dar gata :)) atat a fost! Acum l-am luat pe cel de la Cien, dar mi-ar placea sa-l incerc si pe ala de la Kallos :)

Multumesc de sustinere :*:*

Atunci e bine daca te-ai obisnuit cu mirosul :))

L-am avut pe cel de la Cien sau ceva asemanator, nu-mi mai aduc aminte exact firma, mi s-a defectat pompita si a fost mega enervant sa folosesc dizolvantul, a trebuit pana la urma sa-l mut intr-un alt recipient :D

nu l-am incercat.. am rezerve de la lidl :))

Acest dizolvant l-am folosit si eu cel mai frecvent. Sunt multumita de el :)

Sper sa nu patesc si eu asa :D

Si eu l-am luat pe cel de la Lidl :))

Ah, imi pare rau ca ai probleme cu mirosul, pe mine ma deranjeaza, dar nu chiar atat de tare cum e la tine :D adica l-am suportat destul de mult pana acuma :))

Daca ar reusi sa faca ceva cu mirosul, totul ar fi perfect :))

Si eu folosesc acest dizolvant si sunt multumita de el.

Posibil sa revin si eu la el :))

Il folosesc si eu de câțiva ani, e foarte bun si ca si calitate, volum, preț, nu l-aș schimba. Si nici nu am probleme cu mirosul, nu mi se pare atât de insuportabil.

Trimiteți un comentariu