joi, 7 martie 2013

Participare la Valentine's Day Challenge (french in V)

     Pentru ca data trecuta v-am aratat unghiutele cu care am participat la un concurs, azi ma gandeam sa va arat un model pe care l-am purtat de Dragobete si cu care am participat la un alt concurs care s-a desfasurat pe 3 bloguri (eu am ales sa ma inscriu la Pardonne moi ce caprice).
     Pentru ca am vazut la Catalina french in V, mi-am dorit sa incerc si eu. Am ales sa fac french-ul negru, am adaugat niste pietricele roz si albe si desigur niste inimioare :)




     E chiar usor de facut si eu zic ca arata dragut. Voi ati incercat acest tip de manichiura? 



22 comentarii:

Superbe inimioarele<3 Imi plac mult:*pup

Ce frumos arata french-ul. Nu mai zic de detalii (pietricele si inimioare)

Arata foarte, foarte bineeeee!!!!

Multumesc tare mult >:D< te pup!!

Multumesc :* la inimioare se putea si mai bine, dar merg si asa :))

Scrisul tau seamana mult cu al meu! :* Cat despre unghiute,delicate si feminine. :D

Woow :) draguta mani , arata superb :*

Modelul e foarte frumos, imi place mult si forma unghiutelor tale si ai un scris foarte citet.

Foarte frumos modelul tau. Foarte, foarte frumos. :)
Pupici

Foarte frumoase! Am purtat si eu un french in V anul trecut si au avut mare succes :))

http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

Foarte frumoasa manichiura :*

Nu stiu cum de am omis sa raspund la comentarii ;))
Deci avem scrisul aproape la fel? :) Eu de obicei scriu putin mai patratos, dar asta e scrisul meu rapid :D

Hihi, arata frumos, as vrea sa incerc si pe alte culori :)

Trimiteți un comentariu