marți, 5 martie 2013

Participare la Black&White Challenge

     Acum cateva zile m-am inscris la un concurs pe blog foarte dragut unde gasiti multe modele frumoase de unghiute, se numeste Coshuletzul Colorath. Pentru concursul de care va zic, trebuia sa realizam o manichiura folosind alb si negru, ca doar asa se si numeste concursul - Black&White Challenge. M-am hotarat din prima ca vreau sa particip si aveam deja cateva modele in cap. Pana la urma am facut cu totul altceva fata de ce imi imaginam, dar mi-a placut ce mi-a iesit. Am optat pentru o manichiura french facuta cu buretelul si va spun ca am incercat pentru prima data acest model, dar mi-a placut la nebunie! E atat de simplu de facut si pe deasupra arata si foarte bine. Asa ca daca se intampla sa fiti pe fuga, dar totusi doriti unghiute frumoase, un fench cu buretelul va rezolva situatia! Dar sa va arat si unghiutele mele cu care am fost tare norocoasa sa si castig, va spun ca nu mi-a venit sa cred! E prima data cand castig la un concurs si m-am bucurat nespus de mult, iti multumesc din suflet Maria!! :*




     Pentru crearea modelului am folosit base coat, top coat, oja alba, buretel, punctator o pensula subtire si acrilice (dar puteti folosi si o oja pentru nail art negra, eu sunt obisnuita cu acrilicele :D )


     Voi v-ati facut manichiura french cu buretelul?

14 comentarii:

Foarte frumos modelul,l-am admirat si votat pe pagina concursului.Si.....binenteles felicitari sa te bucuri din plin de bunatatile castigate si sa le folosesti cu mare palacere!

E foarte frumos modelul , chiar meritai sa castigi.Sa te bucuri de premiu.

Felicitari, superba manichiura! :*

Felicitari! Foarte frumoasa manichiura! :*

Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

Foarte frumoasa manichiura ta.
Imi place tehnica burutelului. sunt fan!:)
Pupici

Foarte finuta si delicata,merge de minune pe unghiutele tale frumoase! Da,chiar acum 2-3 saptamani aveam si eu un french cu buretelul :D

Ce frumos este modelul. Imi place cum se vede pe degetul mare si cel inelar. Pupici

Multumesc din suflet, esti o scumpa! >:D<

Ma bucur mult, multumesc :*

Multumesc mult, Nico :*

Tehnica buretelului e super, si usor de facut si arata foarte bine :)

Unghiutele mele frumoase nu mai sunt frumoase :)) mi s-a rupt o unghiuta si acum trebuie sa le scurtez...

Daaa, si mie mi-a placut tare mult cum aratau :) multumesc :*

Trimiteți un comentariu