vineri, 22 martie 2013

Manichiura cu inimioare

     V-am promis ca o sa va arat o manichiura la care sa folosesc macar o oja din cele castigate pe care le-ati vazut aici. Ei bine, vor fi doua oje, iate-le:


      Am folosit ca baza o oja roz, dar nu chiar roz, la lumina naturala pare un fel de portocaliu...nici nu am reusit sa o surprind in poze, nu stiu sa va spun numele ei...pentru ca e putin cam sters, dar cealalta e Gabrini, un lac transparent plin cu inimioare rosii.


      Si m-am apucat de pescuit inimioarele, sa va spun ca m-am chinuit tare...nu mai are rost :)) cred ca v-ati dat si voi seama. In fine, intr-un final am reusit. Din cauza blitului, inimioarele au iesit putin cam ciudat, dar ele sunt toate rosii :D



     Am purtat unghiutele astea luni si marti, iar pentru miercuri mi-am facut unghiute de catifeaaaaaaa, dar...cred ca o sa vi le arat saptamana viitoare ;)) Va pup!!

36 comentarii:

Eu ma chinui tare cu inimioarele astea:))
Dar nu ma las.Pupici!

Ce frumoase sunt! <3
Pupici

Foarte dragalas modelul. Si eu am lacul acesta de la Gabrini si inca unu. Acela e cu inimioare rosii si aurii in combinatie.

frumos :))
Am avut oja cu inimioare :) Le poti directiona / aseza unde vrei pe unghie cu un betisor de lemn imediat dupa ce le-ai pus :)) Eu asa am facut :*

Ce dragute sunt inimioarele, au inviorat culoarea baza instant ;)

Foarte speciala oja de la Gabrini :D,cat despre manichiura : I <3 it !

Poate o sa mai incerc o manichiura din asta, doar sa-mi vina cheful, ca mi se pare tare enervant :D

Dragut :) mie totusi mi s-ar parea mai util daca ar fi inimioarele puse intr-o cutiuta, decat sa fie bagate intr-un lac :))

Da, am incercat si asta, dar am zgariat in unele locuri oja :))

Multumesc frumos, Georgiana! :*

Merci, pe mine m-a cam enervat Gabrini ;))

Pot sa zic ca iti respect rabdarea de a "pescui" inimioarele din sticluta :))

Minunate,chiar daca te-ai chinuit un picut eu cred ca a meritat efortul!Pupiic!

cat de cute sunt , sa le foloseti cu placere ojele :)

Arata tare dragalas! Imi amintesc ca am avut si eu o oja cu inimioare acum cativa ani, era oja mea preferata! :x

Pai... fix rabdarea mi-a lipsit :))

:)) data viitoare sper sa nu ma chinui asa mult :)

asta asteptam eu sa vad :)). arata tare bine!

;)) e Madonna oja aia... nush de ce Dumnezeu e sters numele, asa e cam pe toate sticlutele din magazinul din care le iau... cred ca o sa incerc si eu combinatia ca am ambele oje :D

Madonna, ok ;)) eu nu le cunosc, e prima oja pe care o am de acest fel

Trimiteți un comentariu