sâmbătă, 23 martie 2013

10. Green Nails - Colaborare 31 de manichiuri

     Am intarziat putin cu aceasta postare, daaar...pentru azi am pregatit unghiute veeeerzi! Vreti sa le vedeti?


     Am ales ceva mai simplut, la prima vedere cel putin. Ca am intampinat totusi niste mici greutati. Am aplicat fara probleme oja, dar pentru ca mi-am adus aminte ca am niste abtibilduri de unghiute pe care nu le-am incercat, am zis ca niste floricele ar arata bine impreuna cu oja verde. Si da, arata bine, dar asa m-am chinuit sa le dezlipesc pentru a le pune pe unghiute, incat am tot rupt cateva pana sa ajunga una pe unghii :)) 


      Oja verde de care va tot vorbesc este Classics nr. 214.






      Acum sunt tare curioasa sa vad ce unghiute verzi au pregatit celelalte participante la colaborare:

58 comentarii:

Arata foarte frumos impreuna!
:*

Superba culoarea :))
Arata foarte bine cu floricelele :*

tare dragute, sunt atat de simpatice floricele :)

Nu sunt o iubitoare a culorii verzi, dar oja pe care ai folosit-o m-a cucerit.! <3

Si arata superb in combinatie cu acele floricele.
Felicitari! :)

Arata superb cu floricele! <3

Daaa, imi place tare mult culoarea ojei :X

Sa vezi ce simpatice erau cand nu le puteam lua de pe plasticul ala :)) tot se rupeau ba o frunza, ba cateva petale..of, of :))

Eu mai nou iubesc toate culorile, adica de anul trecut...cand am inceput sa-mi fac modele pe unghiute :) abia astept sa mai folosesc floricelele in combinatie cu alte oje

Daaa :X si mie imi plac tare mult!

Sa stii, azi am umblat de-aiurea prin oras si am inghetat toata...:(

Daaaaa, multumesc :X si mie imi plac atat floricelele cat si oja :)

Multumesc mult :* si eu m-am indragostit de nuanta asta!

PLace , place , de primavara asa!:D

Ce dragute sunt!
Imi plac. :)
Pupici

Ma bucur mult :) te pup!

elegant, desi e culoarea verde eu le vad elegante mai ales cu acele flori <3

Superbe! :X Imi plac foarte mult,sunt printre preferatele mele,chiar daca aparent par simple. ;)) Oja verde e chiar simpatica si merge perfect cu floricelele albe!

Ai niste unghii foarte frumoase. Imi place mult si nuanta verde aleasa. :-*

Daa, abia am asteptat sa vad cum e oja pe unghiute, am purtat-o vineri doar intr-un sigur strat, abia sambata am mai aplicat un strat si am lipit floricele, deci...acopera foarte bine :)

Multumesc frumos, Alina :*

Multumesc frumos, si eu ador verdele :X

Ce verde frumos! Floricelele dau un efect asa de primavaratic :)

Minunate! :*

Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

Iap, la Iasi trebuie sa vina Mosu' :))

foarte frumos ..e superba nuanta de verde :)

Chiar sapamana trecuuta am patit acelasi lucru. Nu am reusit sa scot nici una intreaga.

Multumesc :* abia astept sa o folosesc si la alte manichiuri

Foarte enervante abtibildurile astea mai micute ;))

Foarte frumoasa manichiura. Oja verde e superba :*

superba nuanta de verde
pupici!

Ce finute sunt :) iar verdele e tare frumos!

Un model diafan si o culoare absolut minunata. Imi place si detaliul floral foarte tare. Pupic.

Multumeeesc :) si eu sunt tare incantata de verdele asta :)

Multumesc din suflet, Roxana :) te pup!

Chiar asa :)) azi noapte a nins si acum e alb afara....

Hai sa recunoastem ca suntem mai bune decat cei de la Meteo :))

Ce frumoasa e oja, foarte simpatica manichiura! :*

Si in weekend cica vor fi 18 grade, fain, nu? :))

Desigur, cu febra pe care am avut-o ieri, numa buna mi-ar fi o baie in mare :))

Oja este superba, iar floricelele chiar sunt de efect!

Ma bucur mult ca-ti place manichiura :*

ador verdele, iar combinatia asta cu floricele e de-a dreptul superba <3

sunt tare frumoase :X
ador verdele :*

Si mie imi place foarte mult verdele <3 ma bucur ca-ti plac unghiutele!

Multumesc mult, verdele e una dintre culorile mele preferate :X

Trimiteți un comentariu