marți, 12 martie 2013

Comanda Yves Rocher

      Mi-am dorit tare mult gelul de dus cu aroma de cafea de la Yves Rocher, de aceea luna trecuta am si dat comanda. Am asteptat cu nerabdare sa-mi ajunga coletul, a venit in vreo 10 zile.


      Dar sa vedem ce mi-am luat:
-2 geluri de dus Cafea din Brazilia, unul pentru mine si desigur unul pentru voi (il puteti castiga aici), pret 10,5 lei (in functie de oferta, il puteti gasi si la 7,5 lei)
-gel de dus Rodie din Spania, pentru ca imi plac rodiile si pentru ca gelul meu de dus cu rodie s-a terminat, am zis sa-l incerc si pe acesta de la Yves Rocher, pret 7,5 lei
- balsam de buze cu aroma de vanilie, pret 9 lei
-gloss de buze fructat, aroma de mandarina, miroase tare bine, imi vine sa-l mananc, nu alta! pret 10 lei


     Pentru ca am depasit 39 lei, am primit cadou:
-geanta pentru cosmetice
-exfoliant de corp 30 ml, inca nu l-am incercat, dar miroase tare dragut
-lotiune purificatoare 30 ml, pe ea scrie ca ar avea efect de minimizare a porilor, dar nu prea mi se pare ca ar fia sa, oricum o s-o mai testez :D
-gel de dus cu aroma de nuca de cocos 50 ml


    In concluzie, imi place la nebunie gloss-ul, iar balsamul de buze il folosesc in fiecare zi. Gelul de dus cu cafea nu m-a incantat la inceput, mi l-am dorit prea mult si cand am dat de el, parca nu era cum imi imaginam. Dupa ce l-am folosit de cateva ori am inceput sa-l indragesc, dar tot n-a devenit preferatul meu, dar mai e timp. :)
     Va pup si astept sa-mi spuneti daca va place ceva din ce mi-am luat sau sa-mi recomandati produse pentru urmatoare comanda.

24 comentarii:

sa le folosesti cu placere :)

Sa le folosesti cu mare drag!!!!!!!!!!

Nuu...te invidiez tare de tot!:(

Eu nu am gasit deloc gelul de duc cu cafea..

Te pup!

P.S.: Cum ai pus casuta de like din josul paginii?:-s

Sa le folosesti cu placere...eu pot sa zic ca a fost dragoste la prima mirosire cu gelul de dus, mi se parea ca miroase a tiramisu si il indragesc e gelul meu de dus preferat

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

mie nu-mi place gelul de dus cu cafea pentru ca nu-mi place cafeaua :d in schimb pe cel cu bumbac il ador♥
Sa folosesti cu drag toate produsele :*

Sa le folosesti cu placere pe toate pana la ultimul strop. ;))
Pupici

Sa le folosesti cu placere!
Gelul cu cafea il am si eu, sunt curioasa cum e cel cu rodie, cred ca miroase minunat. :)

Cred ca o sa incerc el cu rodie, la cel cu cafea nici nu ma gandesc , mi se face rau de la mirosul de cafea.

Sa te bucuri de ele!!!?*

Pe site nu l-ai vazut? Parca tu nu esti in Romania, am retinut bine? :D
Pentru casuta de like, da click pe acel "i" si vei ajunge la site :*

Acum imi place si mie, dar nu stiu de ce la inceput nu m-a dat pe spate :D

Deci tre sa-l incerc si pe cel cu bumbac, nu? :))

Asa voi face, multumesc :*

Multumesc :* imi place mult mai mult cel cu rodie si mango de la Avon, dar na...si asta de la Yves Rocher miroase destul de dragut

E mai fain asta cu cafea decat cel cu rodie ;)) ma voi bucura, desigur :* multumesc!

De cand tot zic ca-mi iau si eu, off :))

Am amandoua gelurile de dus si, desi imi plac ambele, parca inclin mai mult spre ala de rodie :D. Btw, in Romania se dau cadouri mai frumoase decai aici, iar ofertele mi se par mai bune.

Sa le folosesti pe toate cu placere :*

Mmm, mie a inceput sa-mi placa tare mult cel cu cafea ;))

Trimiteți un comentariu