luni, 11 martie 2013

Haul

     Buna, dragele mele! Pentru azi ma gandeam sa pregatesc un mic haul, asa ca iata-l :D


   -Deodorant Nivea calm & care - are un miros fresh foarte placut care ma duce cu gandul la primavara - pret 11 lei
   -Pentru ca imi doream de tare multa vreme spray-ul de corp cu rodie si mango de la Avon, luna trecuta am profitat de o oferta si gelul de dus, si lotiunea de corp (cele 3 au costat 20 si ceva de lei, nu mai stiu exact). Gelul de dus si spray-ul de corp miros atat de bine, incat au devenit rapid preferatele mele!



   -Orkide Calcium Gel - e baza mea preferata si o folosesc inainte de aplicarea ojei, in magazinul din care o achizitionam de obicei n-am mai vazut-o tare de mult, motiv pentru care ultima data mi-am luat Orkide Nail Hardener (ati vazut-o in postarea de aici) care e ok, dar imi place mai mult Calcium Gel pentru ca merge tare bine pentru un french :) - pret 6 lei 
   -Oja Medusa isabella - un roz dragut si sclipicios, dar care inca nu a ajuns pe unghiutele mele - pret 2 lei
   -Oja Classics - un verde superb, sidefat, abia astept sa-l vad pe unghiute - pret 3,5 lei
   -Un buffer - nu-s prea sigura daca stiu cum sa-l folosesc si am asa o impresie ca e pentru unghii false, deci e posibil sa-l fi luat de aiurea :)) poate ma lamuriti voi - pret 3 lei
   In ultima vreme nu prea mi-am mai luat oje, dar o sa recuperez :D


  -Crema vitaminizanta de zi cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant - pe cutie scrie ca e pentru ten normal si mixt; tenul meu este mixt, dar deocamdata o mai testez ca nu m-am decis daca imi place suficient de mult - pret 10,5 lei

 
   -De la Auchan am profitat de o oferta si mi-am luat BB Cream-ul Garnier, la care am primit cadou laptele demachiant cu extract de trandafir. Eu am si varianta de BB Cream pentru ten gras, dar l-am luat si pe acesta pentru a-l folosi pe zona fruntii deoarece celalalt imi face cojite...Pret 26 lei.


   Si nu in ultimul rand ceaiuri:
 -Ceai verde cu aroma de Grapefruit si rodie Loyd Tea - va spun sincer ca acest ceai mi-a atras atentia doar datorita rodiei de pe cutie :)) dar am facut tare bine ca l-am luat. Prima data cand l-am preparat, din greseala am uitat de el si a stat la infuzie cel putin 15 minute si s-a simtit putin amarui. A doua oara am respectat indicatiile de pe ambalaj, lasandu-l la infuzie vreo 3 minute. A fost asa atat de bun, are o aroma parca de pepene verde :D Eu de obicei beau dimineata ceaiul verde cu vanilie si lamaie de la Fares (v-am vorbit despre el aici), dar de cand l-am luat pe acesta cu grapefruit si rodie, nu m-am mai atins de Fares :)) - Pret 5 lei.
  -Ceai cu fructe de padure Lord Nelson - la postarea de aici, Josephine si Ela mi-au recomandat acest ceai, asa ca le-am ascultat sfatul si mi-am luat si eu acest ceai. La prima incercare mi s-a parut ca ar avea un gust mai sintetic, in orice caz e foarte aromat (ce-i drept un pliculet are 3g spre deosebire de altele care au 1,5-2g :D). Imi place, dar nu sunt sigura ca l-as mai recumpara, mai bine incerc si celelalte arome - Pret 5 lei.

    Luna trecuta am dat si o comanda la Yves Rocher, dar am zis ca mai bine va arat maine intr-o postare separa ce mi-am luat. Cam atat pentru azi! Va pup, iar daca aveti intrebari nu ezitati sa mi le adresati! :*
Va place ceva din ce mi-am luat? :)

14 comentarii:

Imi plac mult ojele tale :D

sa folosesti cu placere toate produsele, de abia astept sa vad ojele pe unghiute :D Daca bufferul este foarte aspru, atunci inr-adevar este pentru unghii false :D

crema de la CP am avut-o si eu, o ador <3 iar oja aia verde e geniala, abia astept s-o vad intr-o manichiura :X

Stiu, stiu, doar la tine am vazut-o :))
Daa, si eu ador oja :X

vreau si eu sprayul de la avon , toate sunt de un real ajutor asa ca spor la folosit .

Oje de la Classic Glamour am si eu vreo 2,arata chiar bine.Totusi,depinde pe ce sticluta pici. :)) Adica eu am luat roz: nicio problema,nu prea lichida si acoperire perfecta.Fiind incantata de ea,am luat si un albastru(cum spui tu,sidefat si superb): un strat- :( doua straturi- lasa de dorit trei straturi- se vede ceva-ceva. Cum am spus mai sus,norocul cumparatorului. :)))
Cat despre ceaiuri,Loyd Tea e foarte aromat! :D

Eu mai am cateva oke Clssics, dar n-am avut probleme cu niciuna, sper sa nu am tocmai cu asta care arata atat de bine in sticluta ;))
As mai vrea sa incerc si alte sortimente de la Loyd Tea, dar din pacate la Auchan l-am vazut doar pe acesta... oricum o sa ma mai uit si prin alte parti, tu cu ce aroma ai? :)

Sa le folosesti cu placere! ::*

Al meu e cu gust de mere ;))

Mereeeee? Vreau si eu <3 e bun?

Trimiteți un comentariu