sâmbătă, 16 martie 2013

9. Inspired by a movie - Colaborare 31 de manichiuri (Spider-man)

     Ca in fiecare sambata, m-am trezit si de aceasta data dimineata pentru a-mi pregati unghiutele pentru noua tema din colaborarea celor 31 de manichiuri. Eu m-am gandit la Spider-man, desi am fost mai mult inspirata din desenele animate cu el decat din filme. Pe inelar am aplicat oja rosie si am pictat o panza de paianjen, iar pe restul unghiutelor un french albastru.


       Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete:

44 comentarii:

ce dragute suuunt:)
imi place cum ti-a iesit panza da paianjen,eu nu sunt talentata la pictura:D;)))
felicitari!

Mmmm, imi place cum ti-a iesit.... Chiar ai ales bine filmul si ai facut unghiutele in ton! Bravo! Esti talentata,stii asta deja! Te pup

Coool :D Imi place manichiura ta!

sunt super chiar sunt <3

Cat de frumos se vede french cu albastru. Iar panza ti-a iesit super. :*

Multumesc mult, Lorena, pentru vizita si comentariu :* sunt sigura ca daca exersezi vei obtine niste modele frumoase, doar sa ai rabdare :)

Cata, tu numai sa ma lauzi stii? :))

Manichiura asta mi-a facut pofta de french :))

Ma bucur, Alina :* te pup!

Am vrut sa fac si un paianjen, dar mi se par cam urati asa ca nu vreau sa-i vad si pe unghii :))

Frumoasa manichiura si foarte reusita panza ;)

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

Foarte frumoase! Iar panza ti-a iesit super fata de monstruozitatea pe care am facut-o eu acum ceva vreme :))

Superbe!
Imi place abordarea ta. :) :*

Nu-mi pot imagina ca tu sa faci vreo monstruozitate, dar ma bucur ca-ti plac unghiutele mele :)

Eu am copilărit cu acest personaj, dar cel din desenele animate. Îmi place foarte mult intepretarea ta!

Da, la fel si eu, imi placeau la nebunie desenele cu spider-man :)

Multumesc frumos, Ana :* te pup!

Ce frumoase sunt. Ti-a iesit tare bine panza de paianjen, iar french-ul albastru arata superb :)

Multumesc tare mult >:D<

Foarte dragut , cred ca e singurul paianjen care nu ma sperie:D

Asta pentru ca e doar panza, n-am vrut sa vad si paianjen pe unghii :))

foarte haioase!Nuanta de albastru este foarte faina!

Trimiteți un comentariu