marți, 19 martie 2013

100 de postari - recapitulare

     Ei, dragelor! Iata ca am ajuns si la postarea numarul 100! O bucurie mare pentru mine, mi-a luat ceva sa ajung pana la acest numar, dar asta pentru ca nici timpul nu a fost intotdeauna cel mai bun prieten al meu...In orice caz, daca voi nu m-ati fi sustinut, nu ajungeam nici la 50 :)) Asa vreau sa va amintesc ca sunt foarte recunoscatoare pentru fiecare vizita, pentru fiecare comentariu si desigur, pentru gandurile frumoase!
     Si acum ca am facut si 100 de postari, ce ma gandeam eu...sa fac o postare in care sa va arat care sunt cele mai vizitate unghiute, mai exact, preferatele voastre (asa cum zic statisticile). Sincera sa fiu, ma gandeam sa fac aceasta postare cu ceva timp in urma, dar timpul asta e tare rau cu mine uneori. Dar eu zic ca se potriveste mai bine acum, nu-i asa? Ia sa va arat unghiutele, iar voi daca doriti sa-mi spuneti care v-au placut mai mult (desigur acest lucru ma va ajuta si in crearea urmatoarelor modele), o puteti face intr-un comentariu mai jos. Doar atat sa stiti, nu sunt puse in ordinea vizitelor, ci la nimereala, hihi:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12


13
14

15

      Nu v-am tinut prea mult la povesti ca sa nu ma certati, dar sa stiti ca m-as bucura sa-mi spuneti preferata sau preferatele voastre. Am trecut sub fiecare pozica am pus cate un numar ca sa va fie mai usor. Va imbratisez cu drag!

34 comentarii:

Felicitari!
La cat mai multe postari.

Pupici

Mie imi plac toate. Si nu ma refer doar la acestea pentru ai o multime de modele frumos realizate. Felicitari si cat mai multe postari!

Tooooate-mi plac,d ar azi sunt chitita pe galben, deci mani nr 3 e superba:))!

greu de ales :))
1 , 7 , 9 , 15

Toate sunt frumoase :) am vazut multe manichiuri frumoase, cred ca postate dinainte sa te urmaresc eu :) ai realizat niste modele foarte frumoase

Si tu ai vrea sa aleg numai un model? E imposibil!!!
Pentru mine veverita , ciupercile si papadiile sunt pe locul 1 , pe doi restul , ai niste modele superbe .
Felicitari!!!SPer sa vad cat mai multe postari.:**

La cat mai multe postari si multa inspiratie iti doresc pe viitor. Hmm, acum sa ma gandesc care model imi place cel mai mult. Cam greu de zis, insa cred ca preferata mea ramane, 6 cea cu veverita. Este atat de frumos desenata. Pupici.

la cat mai multe postari! :)
acum, pe monent, aleg chiar prima manichiura :).

Preferatele mele sunt : 1 si 14 fara indoieli <3 ! Te puup ! Si sper sa tot creasca numarul de postari :*

Felicitari pentru cele 100 de postari. Nu pot sa aleg, imi plac toate :D

Felicitari pentru cele 100 de postari , sunt deoasebite toate si frumoase in felul lor :), te pup

Felicitari carla, la cat mai multe! Preferata mea ramane nr. 14, dar o prinde din urma numarul 1. desi ca sa fiu sincera, e greu sa ma hotarasc!

Ma bucur tare mult, multumesc frumos!! :*

Daaa, in ultima vreme ma atrage si pe mine galbenul :X

Ma bucur din tot sufletul!! :*

Hihi, esti tare draguta! Multumeeesc!! :*

Multumesc mult, draga mea >:D<

Multumesc frumos, Diana! Te pup :)

congrats :D...si eu am facut 100 de postari ieri...la cat mai multe :*

Sunt frumoase toate pentru ca esti foarte talentata :) Iti doresc succes pe mai departe si sa ne regasim aici si la postarea 1000 ;))
Preferata mea ar fi numarul 14 mi se pare de o complexitate ametitoare ^^

Suuuper! Şi mie-mi plac toate,dar cea pe care mi-aş dori să o port ar fi prima, cea cu inimioare:">

Supeer, felicitaaari :*:*

Heheee, 1000? Va dura cativa ani :)))) multumesc pentru cuvintele frumoase, esti o draguta ca de obicei :*

Hihi, ma bucur ca ti-au placut inimioarele :*

La cat mai multe inainte! Succes! :*

Toate modelele sunt superbe, nu prea ai cum sa alegi din ele. Mult succes si pe viitor :*

Trimiteți un comentariu