vineri, 5 octombrie 2012

Model simplu cu floricele

      Buna!! M-am intooors! V-am spus in ultima postare ca sunt racita, dar de aseara am inceput sa ma simt ceva mai bine. Azi sunt super bine, in sfarsit vie :)) . Aseara mi-am facut si unghiutele, am incercat chiar sa fac niste poze, dar au iesit tare aiurea din cauza luminii slabe. Plus ca in scurt timp s-au descarcat bateriille, asa ca am zis ca aman postarea pana azi. Deci...iata-ma. Eh, nu pe mine...unghiutele mele:


     Am ales sa fac un model simplu, asa cum puteti vedea din titlu, totusi sper sa va placa. 


 


      Astept parerile voastre! Si...as fi tare bucuroasa daca mi-ati da niste idei de modele, raceala se pare ca m-a lasat fara inspiratie.
      Va puuppp!

10 comentarii:

Supeeer! Imi plac, sunt finute tare!!:*

Imi plac!! :* Chiar daca e simplu,tu l-ai facut sa fie de efect,soo...un punct pentru creativitate :) Asa...ma bucur ca te-ai vindecat,eu mai sunt putin putin ametita,si febra e 37.2 . Oricum,sunt mult mai bine!
Legat de modele,incearca o baza maro si frunzulite...,unghii gradient cu nuante de maro,visiniu,sau chiar o baza verde kaki,cu niste punctulete (fiind frunze) prin prejurul unghiei.Vezi tu ce faci,ca doar esti creativa!
A.L.E

Ma bucur ca te simti si tu mai bine :* Multumesc pentru idei, trebuie sa-mi iau o oja maro, tocmai am realizat ca din asta n-am :)) si ma bucur ca-ti plac si unghiutele, te pup :* ai grija de tine sa te faci bine, bine >:D<

Arata foarte dragut si de efect! Imi plac foarte mult, inclusiv culorile folosite :*

Multumesc mult >:D< . Astept modelul si-ti doresc un weekend frumos! (si...fara prea multe teme,cum am eu)
A.L.E

Multumesc mult :* Te pup!

Multumesc, la fel si tie! Eu chiar vreau sa ma apuc de teme pentru ca am lenevit saptamana asta cum mi-a fost rau :(

foarte dragutre, ador unghiutele tale, mai ales forma si lungimea :D

Multumesc frumos! Acum cateva luni le aveam mai rotunjite, dar imi plac mai mult asa cum sunt acum. Pupicei :*

Trimiteți un comentariu