duminică, 30 septembrie 2012

Balsam de buze Gerovital Plant (review)

     De ieri am o stare groaznica...De la ce? Cu siguranta am racit, dar nu ma intrebati cum. Ieri am iesit afara si era asa placut, cald. Azi in schimb, am stat doar in casa, dar presupun ca a fost frumos, era soare. Deci a fost si week-end si tot nu mi-am facut unghiile (abia dupa ce termin postarea urmeaza sa sterg oja care sta pe unghiute tocmai de luni!). De fapt n-am facut mai nimic. Starea de lene cauzata de aceasta "minunata" raceala nu m-a lasat sa fac si eu ceva...De fapt, stiti ce am facut azi? M-am uitat la Tom and Jerry, hi hi! Am mai vazut in ultima vreme cate un episod pe la tv, asa din intamplare. Dar azi am stai mai mult alaturi de cei 2 nebunei, parca am si uitat de raceala pentru o scurta perioada. Ok, sa trecem la alte chestii, nu va mai innebunesc cu raceala mea.
      Asa cum vedeti din titlu, ma gandeam sa va vorbesc despre Balsamul de buze pentru hidratare intensiva de la Gerovital Plant.

        
      Il am de vreo 3 saptamani si chiar ma gandeam atunci cand l-am utilizat prima data, ca ii voi face un review, motiv pentru care am si pastrat ambalajul.
      Deci sa vedem ce spun ei:
      Combinatia de uleiuri naturale cu ceara de albine este ideala pentru sanatatea buzelor datorita actiunii: antiinflamatoare si calmante, tonice, de regenerare si de hidratare. Balsamul protejeaza si previne deshidratarea si imbatranirea buzelor cauzate de factorii externi.
      Ingrediente: Cera Alba, Cocos Nucifera Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Mentha Piperita Oil, Lanolin, Tocopherol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Symphytum Officinale Root Extract.
      Si acum sa va zic parerea mea. Dar sa incep cu raspunsul la o intrebare "de ce am zis ca ma gandeam de la prima utilizare sa-i fac un review?". Raspunsul ar fi foarte simplu. De la prima intalnire dintre buzele mele si acest balsam, am stiut ca e dragoste la prima...atingere! Balsamul e putin mentolat, acest lucru nefiind mentionat pe ambalajl. Dar mie imi place tare mult asa cum e. Textura lui e una usoara, adica nu-l simt gras pe buze (spre deosebire de balsamul de la Nivea pe care l-am mai incercat o data saptamana aceasta, nici macar nu-mi simteam buzele hidratate, ci doar pline de...grasime). Nu prea stiu ce sa va mai zic de acest balsam, pentru mine este perfect. Imi face buzele moi, m-as da cu el toata ziua. Cand sunt acasa ma dau destul de des cu el, din pacate pe la scoala imi amintesc rar de el...
      Ce ar mai fi de zis?
      Gramajul: 4,2 g.
      Pretul: 5 lei (atata am dat eu)
      In concluzie, balsamul este extraordinar. La acest pret nici nu ma gandeam sa fie atat de bun, dar iata ca nu tot ce e ieftin e prost, cum nici tot ce e scump nu inseamna ca e bun. Deci vi-l recomand cu placere, eu de cand scriu postarea m-am dat cu el de vreo 3 ori. Mda...era la indemana.
      Prima mea tentativa de review, astept cu drag parerile voastre!
     

4 comentarii:

Buna, draga mea! Cred ca am si eua cest balsam ratacit prin casa, pfuu! Mereu imi cumpar balsam pt buze si mereu le ratacesc,pfu

M-am dat si eu de cateva ori la pritena mea si nu mi-a placut.In ziua urmatoare buzele erau si mai uscate... :/ Poate ca nu stiu ce zic,dar mie nu mi-a facut bine.Poate depinde de buze...? :/ Oricum,sper sa nu mai fi bolnava.Ne-am racit impreuna...si eu tot in aceeasi zi cu tine. :D Eu am avut febra la scoala...hmm...a fost oribil,mai ales ca aveam test la engleza.
Sper ca nu te-am plictisit (prea mult :)) ) si iti doresc o zi frumoasa!
A.L.E

O sa-l gasesti intr-o zi, numai sa nu fie expirat :))

Imi pare rau ca nu ti-a placut, poate era altul pentru ca mai sunt inca 2 modele. Si tu esti racita? :( Eu inca ma simt rau, nici n-am stat ieri la calculator. Pe langa una bucata raceala, m-am pricopsit si cu una bucata torticolis :(
Si nu, nu m-ai plictisit. Intotdeauna imi face placere sa-ti citesc comentariile :* tu in ce clasa esti?

Trimiteți un comentariu