joi, 30 august 2012

Unghii curcubeu

     Vara este pe sfarsite si de aceea as vrea sa profit de putinul timp ramas facandu-mi unghiile curcubeu (ma rog...nu chiar curcubeu, am folosit doar 5 culori care n-au iesit deloc cum trebuiau in poze, rozul de exemplu este neon).


      Mai intai am aplicat un strat de base coat si apoi 2 straturi din cele 5 oje (cu exceptia verdelui, 3 straturi):


     Si apoi am facut cateva liniute si puncte care stiu ar fi iesit mult mai bine daca foloseam oje pentru nail art si nu acrilice...Omul din greseli invata, nu?

    
     Voi v-ati facut unghiile curcubeu?

10 comentarii:

sunt haioase. Nu am incercat, poate mi le-as face cu tehnica buretelului :D

Da, chiar e amuzant ca fiecare unghie sa fie de alta culoare. Tre sa incerci neaparat! :*

Da, doar ca in realitate arata mult mai bine...

Dragute! Prima oara m-am gandit ca e un fermoar... :D Totusi,sa stii ca nu te bate nimeni daca nu postezi in fiecare zi... :))
A.L.E

Merci din nou! Stiu ca nu ma bate, dar e vacanta...cand va incepe scoala habar n-am cat timp voi avea pentru blog.

Foarte vesele culorile alese, imi place si modelul :P

Multumesc mult! Ma bucur sa aud ca iti place, chiar daca n-a iesit cum trebuia...

Esti o simpatica! :* Nu stiam ca esti la scoala...facultate? Sau liceu..?
A.L.E

Si tu esti tare draguta, iti multumesc pentru fiecare comentariu. Sunt la liceu, chiar azi ma gandeam sa fac o postare in care sa scriu cateva lucruri despre mine. Si m-am hotarat sa scriu din 2 in 2 zile pe blog de cand mi-ai zis tu ca nu ma bate nimeni daca nu postez in fiecare zi. :))

Trimiteți un comentariu