vineri, 31 august 2012

Primul meu model

     Buna! Azi ma gandeam sa va spun cateva lucruri despre mine. Asa ca am sa incep...Numele meu este Carla (desi banuiesc ca stiti asta deja). Am 17 ani, sunt nascuta in Baia Mare, dar de 2 ani locuiesc in Iasi. De la sfarsitul lunii aprilie a inceput sa ma preocupe realizarea a diferitelor modele pe unghii. Vreo cateva zile m-am uitat pe cateva bloguri si asa am descoperit acrilicele. Am rezistat doar cateva zile pana sa incep cautarea lor prin oras. Ce-i drept chiar daca le-am gasit, n-au fost cele laudate de toata lumea. Dar le-am luat, gandindu-ma ca toate fac acelasi lucru. Ei, treaba n-a fost chiar asa...In fine, inca le folosesc deci voi incerca sa nu ma plang de ele. Inainte de a-mi lua acrilicele imi cumparasem un set pentru french (da, logic ca nici ala n-a fost foarte stralucit!). Si mi-am facut de vreo 2 ori manichiura cu ele, apoi au aparut acrilicele in viata mea si de aceea, primul model pe care l-am incercat cu ele a fost realizat dupa ce mi-am facut manichiura frantuzeasca, dar fara a folosi benzile special create pentru asa ceva. Deci am tras linia cu mana libera, desigur ca rezultatul n-a fost cel pe care mi-l imaginam...Nu ma gandeam niciodata ca va voi arata si prima mea incercare, dar azi am zis "de ce nu?". E posibil sa va speriati si sa nu mai intrati pe blogul meu niciodata, dar exista si o alta varianta care pare sa aiba mai mult sens: sa fiti alaturi de mine in continuare, asa cum ati fost in aceste 3 zile de cand blogul meu exista (chiar vreau sa va multumesc foarte mult pentru toate comentariile lasate si totodata sa-i multumesc Catalinei pentru tot ajutorul pe care mi l-a oferit). Ma gandesc ca am scris deja destul de mult, deci nu voi mai lungi postarea mai mult de atat. Va las pozele si...era sa uit! Un mic anunt: de azi voi posta din 2 in 2 zile, chiar sper sa reusesc sa fac acest lucru si in timpul scolii.

    
     Va pup!
  

6 comentarii:

De ce sa ne speriam? :)) Modelul arata...bestial! Nici nu imi vine sa cred ca e primul model...Deci,stai linistita,e superb! Weekend placut! :*
A.L.E

Ei, nu-i deloc super :)) esti tu prea draguta. Week-end placut :*

Uiii, arata foooarte bine!! Mult succes pe viitor!!! Pupicei

Merci scumpa :* Dar nu arata prea bine...

Pe mine ma uimeste ca tot ce a trebuit sa faci ca sa creezi niste modele superbe a fost sa te hotarasti ca asta vrei si sa iti cumperi acrilice. Asta inseamna ca esti foarte talentata, de invidiat chiar! Primul tau model e chiar dragut, iar cu timpul vei perfectiona si french-ul :*

De atunci nu mi-am mai facut french, dar abia astept sa-mi creasca putin unghiutele ca sa-mi fac. Daaa, sa vezi ce incantat eram cand mi-am luat acrilicele si am facut modelul asta, ma uitam toata ziua la el, desi nu era nu stiu cine stie ce :))

Trimiteți un comentariu