duminică, 1 decembrie 2013

22. Poinsettias (Autumn & Winter Nail Art Challenge)

     Buna, dragelor!

     Imi pare rau ca am lipsit saptamana aceasta de pe blog, dar credeti-ma ca a fost motivat. Prefer sa nu va spun motivul pana rezolv problema, sper din suflet sa o rezolv...
    Am pregatit aceste unghiute saptamana trecuta, dar abia acum vi le arat. E o manichiura simpla, la care am folosit o oja alba GR si un tatuaj pe baza de apa (water decal) cu Poinsettia - Craciunita, asa cum ii spunem noi. Este de la KKCenterHk, il puteti gasi aici. Folosind codul sunafterstormblog beneficiati de 10% reducere (valabil pana la data de 31.01.2014).




     Am facut si o poza cu gelul meu de dus preferat in momentul de fata, pur si simplu il ador <3

Va place manichiura sau credeti ca e prea simpla? 


Nu in ultimul rand, vreau sa va spun La multi ani, romani, la multi ani, Romania!



11 comentarii:

E finuta si eleganta manichiura! Ieri ma batea gandul la o manichiura all white dar am ajuns la burgundy!:))


La multi ani, Carla!
Pup!
Ilda

Foarte frumoase! Ce-mi place si bradutul, trebuie sa-mi iau si eu niste water decals de Craciun.

ce frumoase water decals si eu vreau, imi place oja alba, pupici :D

Foarte frumusica manichiura :)

♥ deci ador manichiura ta :*

este superba manichiura, si Craciunita e tot efectul ;)

Si mie imi place Garden of Eden, iar abtibildul e superb

Vaaaaaai!!!!!! Ce allllb!!!!!

Multumesc mult fetelor! :*

Trimiteți un comentariu