luni, 28 iulie 2014

In sfarsit vacanta! (impresii dupa BAC si admitere la facultate)


        Helloooo!!!

     Ce mai faceti voi, ce noutati aveti? :)
     Numele meu e Carla, va mai amintiti de mine sau m-ati uitat complet? :)))

     In sfarsit ma pot bucura de vacanta. Am scapat si de BAC si de admiterea la facultate atat de repede incat nici nu-mi vine sa cred. Pe tot parcursul clasei a 12-a imi ziceam ca o sa invat pentru BAC, dar parca stiam ca o sa las totul pe ultima suta de metri. Asa a si fost, se pare ca ma cunosc bine. :)) La romana am invatat inainte cu o saptamana jumate, am incercat sa-mi dau silinta pentru ca stiam ca romana e punctul meu slab si daca n-as fi invatat nu m-as fi descurcat deloc la subiectul 3. Am luat 9,15 - o nota foarte mare pentru mine, dar am avut noroc ca a fost usor (ma rog, asta daca nu te bazai pe faptul ca da roman :))) si eu nu am facut asta, am zis sa invat tot ca nu se stie niciodata). La mate si chimie am invatat doar inainte cu o zi, bine...am mai lucrat vreo 5 variante la mate pe la inceputul lunii iunie...per total nu prea mi-am dat silinta. La chimie stiam ca ma descurc, am luat 9,50 (am pierdut 0,4 la calcule si inca 0,1 la o intrebare din teorie pe care chiar n-o stiam). Nota la mate a fost 8,50...stiu ca puteam lua mai mult, dar...prostia mea a fost ca n-am dormit noaptea si am reusit sa o dau in bara la niste chestii usoare. :)) De fapt, nu e chiar vina mea. Aveam mari emotii si pur si simplu nu puteam sa adorm, stateam in pat si imi batea inima foarte tare. Eiii, ideea e ca a trecut, media de BAC e 9,05 (eu imi doream peste 8,50), deci sunt multumita, mai ales ca n-am dat nici macar un leu pe meditatii. :)


     Eram nerabdatoare sa treaca "examenul maturitatii" pentru a putea invata pentru admitere. In sfarsit invatam cu drag pentru o materie care imi place la nebunie - chimia organica. Am trecut pe programul de noapte, invatam cam toata ziua pana pe la 3-4 dimineata cand, intr-un final ma duceam la culcare. Ma trezeam in jurul orei pranzului si o luam de la capat. Mi-a placut tare mult perioada asta :) La examen am luat 9,28 (am avut 75 de intrebari grila din care am gresit 6). Nota a fost mult mai mare decat imi doream, avand in vedere ca m-am hotarat cam tarziu ca vreau sa dau la farmacie (sfarsitul lunii martie). Am intrat la buget, deeeci...de acum sunt studenta, he he :D Abia acum incepe greul, nu?
     BAC-ul a fost mult mai usor decat ma asteptam, chiar si admiterea mi s-a parut foarte ok. Acum chiar imi pare rau ca m-am stresat atat, ca am avut asa multe emotii...dar asta-s eu, ce sa-mi fac? :)) Sincera sa fiu, nu ma gandeam ca o sa-mi fac atatea griji incat sa nu dorm noaptea, dar gandul acela ca dau BAC-ul doar o data in viata, brrr! Gata, gata, a trecut, am scapat cu viata, hi hi.
     Mi-a fost dor de blog, chiar mi-a fost! In ultimele 2 luni mi-am facut atat de rar unghiutele si atat de simple incat parca nu mai e pasiunea mea principala :( sper sa revina curand cheful pentru pictat unghiute... Zilele urmatoare veti vedea si manichiurile purtate in aceasta perioada, o sa fac o postare separata pentru fiecare asa cum v-am obisnuit.
     In speranta ca nu ati adormit si ca ati ajuns pana la sfarsitul postarii, as vrea sa va multumesc ca inca sunteti aici si ca imi urmariti postarile. Va puuup, ne vedem data viitoare cu unghiuteeeeee! :*
   



13 comentarii:

felicitari si mult succes in continuare :)

Felicitări pentru notele de la BAC și pentru admitere! De-acum te așteptăm cu noi manichiuri frumoase! :D
Pupici :*

Felicitări pentru toate notele, sunt foarte bune având în vedere că nu ai făcut meditaţii! Mă bucur că ai scăpat de perioada asta stresantă cu bine.

Te pup! :*

http://justbeautyblog.blogspot.ro/

eram sigura ca o sa te descurci! Felicitari pentru reusite si esti un bun exempl ca atunci cand vrei, poti! :-)
Succes pe mai departe si de abia astept sa ne arati modele noi de unghiute:-)

Felicitari pentru rezultatele obtinute! Sper ca, cu timpul iti revine cheful pentru manichiuri si o sa ne areti modele inedite. Abia astept urmatoarele tale postari!

Felicitari Carla. Ne bucuram pentru tine:) De astfel de reusite sa tot auzim!

Merci mult :* si eu ma bucur ca am scapat de aceasta perioada :)

Hi hi, multumesc frumos, draga mea :*

Multumesc, asa sper si eu! :)

Oh, vara trecuta stiu ca n-am facut absolut nimic :))
Ai timp suficient sa inveti :) mult succes si tie!! :*

Trimiteți un comentariu