vineri, 6 decembrie 2013

23. Silver/ Gold Nails (Manichiura cu auriu si argintiu)

     In sfarsit va mai arat niste unghiute, cele pe care le-am purtat in aceasta saptamana. Am optat pentru o manichiura de tip french in V. Am aplicat o oja argintie (Medusa nr. 96), dupa care am creat french-ul cu negru. Mi-am dorit ca manichiura sa includa si putin auriu, asa ca am lasat inelarul la final. N-am stiut ce model sa aleg, ci doar ca trebuia sa contina si o tinta aurie. Am ales una in forma de romb (din caruselul de la baff.ro).


    Initial imi doream la inelar sa fac o combinatie auriu-argintiu, de aceea aplicasem oja argintie pe toata unghia. Apoi am lipit tinta, dupa care am colorat in auriu suprafata unghiei, folosind oja pentru nail art Golden Rose nr. 129 (o puteti gasi pe www.cosmania.ro, pagina lor de facebook este Golden Rose Romania). Precizarea este ca lasasem o particica libera, cea unde vedeti rombul acela negru din jurul tintei. Acolo era oja argintie, dar nu se vedea frumos. In concluzie, am apelat la negru. Pfff, cred ca v-am zapacit :)))

Deci, ce ziceti? Ati purta o astfel de manichiura? :)








20 comentarii:

Carla, imi place mult ideea, si mai degraba o voi imprumuta si eu! :) Sarbatori fericite!

Imi place mult manichiura :)

E tare frumoasa manichiura ta, eu as purta-o! :D
Dar mi-am macelarit unghiutele, iar stau pe tusa 2-3 saptamani. :))
Pupici

Da as purta o asemenea manichiura, imi place cum ai combinat pana la urma culorile ;)

cu siguranta as purta aceasta manichiura de efect, imi place inelarul :)

ce mult imi place cum a iesit modelul de pe inelar !
Pupici :*

De efectttt!!!:D imi place!:*

Nu stii cat ma bucur sa aud asta <3 multumesc tare mult!

Ai incercat manichiura? :)
Iti doresc un An Nou exact asa cum ti-l doresti, sanatate si multe bucurii! :*

Ma bucur mult ca ti-ar placea sa o porti, te pup!! :*

Ma bucur mult!! :)
Pupici, draga Ela :*

Multumesc muuuult >:D<
Te pupacesc!

Trimiteți un comentariu