joi, 31 iulie 2014

Gel pe unghii + oje Golden Rose


      Printre noutatile acestui an se numara faptul ca m-am apucat de pus unghii cu gel. Desi fac asta de cateva luni, nu v-am spus nimic pana acum deoarece imi doream sa va arat intr-o postare manichiurile realizate, dar (dupa cum sititi) nu prea am avut timp de blog. N-o sa va arat nici azi ce unghii am pus pana acum deoarece trebuie sa va arat mai intai unghiutele mele, ca nu le-ati mai vazut de mult :) De data aceasta le veti vedea putin schimbate deoarece mi-am pus gel pe ele (sunt unghiile mele naturale, doar ca au gel deasupra). La sfarsitul lunii mai, inainte cu 2-3 zile de banchet am reusit sa-mi rup o unghie la mana dreapta. O lovisem tare de imprimanta si s-a rupt din carne, ca de obicei! Fara sa stau pe ganduri am zis ca imi voi face constructie cu gel. Am construit unghiuta, le-am dat pe toate cu oja rosie (ati vazut unghiile mele de la banchet aici) siii...ce am observat eu? Oja rezista super bine aplicata peste gel. Nu mult a durat pana am hotarat sa imi pun gel pe toate unghiutele, he he :)

     Iata prima manichiura cu oja aplicata peste gel:



      Am folosit ojele: GR Galaxy 13 si GR Jolly Jewels 111. Nu stiu daca e cea mai ok combinatie, dar mie mi s-a parut o manichiura potrivita pentru vara :D
      Ojele Golden Rose se gasesc pe site-ul www.cosmania.ro unde puteti gasi diverse oferte pentru aceste produse.

      Ce ziceti? V-ar placea sa vedeti ce unghii cu gel am facut pana acum?



18 comentarii:

Îmi place manichiura tare mult.

Ştiu cât de nasol e să ţi se rupă unghiile din carne...am păţit-o şi eu şi a trebuit să aştept luni de zile să se refacă.

Te pup :*

http://justbeautyblog.blogspot.ro/

Foarte frumoase Carla <3.Bine ai revenit

Foarte frumoase , ma tenteaza si pe mine sa invat sa pun unghii cu gel :3

Foarte frumoasă combinația! Mi-am pus și eu gel o perioadă și într-adevăr, oja parcă rezistă la nesfârșit! :D Eu am decis totuși să-mi las unghiile mele naturale, nu prea mă pasiona pusul unghiilor.. doar partea cu pictatul mă pasionează. :))
Eu aș vrea să văd ce unghiuțe cu gel ai mai făcut!
Pupici :*

wow! Ce naturale par unghiutele, as fi zis ca i gel.
Super combinatia de oje <3

Foarte frumoasa combinatia de oje, iar unghiile tale cu gel arata foarte sexy!

Ce dragute sunt, mie imi plae combinatia aleasa ;)

Ma bucur ca iti place manichiura!
Mie aproape mereu mi se rup din carne, foarte rar s-a intamplat minunea sa se rupa doar putin din ele :)))
Pup :*

Multumesc mult, draga Oana! :*

Paai? Ce mai astepti? :)

Hi hi :) cat de curand o sa postez si unghiile cu gel
Te pup! :*

Pai..sunt unghiutele mele doar ca au gel deasupra :)

Iii, multumesc mult! :*

Merci frumos, Rita! :*

Trimiteți un comentariu