miercuri, 16 octombrie 2013

Concurs impreuna cu Depozitul de Frumusete

     Buna, fetelor!
     Nu-i asa ca va era dor de un concurs? Eu zic ca da, de aceea v-am pregatit o surpriza impreuna cu Depozitul de Frumusete si vor fi 2 castigatoare!


*Imaginea este cu titlu de prezentare.

     Care sunt premiile?
-O foita de transfer       
-Flori uscate (6 cutiute)  
-Catifea (6 cutiute)    
-Carusel strasuri      
-Carusel fimo

     Cate castigatoare vor fi?
   Avem 2 castigatoare, fiecare castigand ceea ce am enumerat mai sus.

    Care este perioada de inscriere?
   Va puteti inscrie la concurs in perioada 16 octombrie - 6 noiembrie 2013.

    Ce trebuie sa faceti pentru a castiga?

 - Like paginilor pe facebook: Sun after Storm si Depozitul de Frumusete;
- Dati share pozei concursului pe Facebook, poza o gasiti aici (click). Atentie! Share-ul trebuie sa fie public!
- Urmariti-ma prin GFC (Google Friend Conect - il gasiti in partea din dreapta a blogului);
Optional, pentru mai multe sanse de castig:
- Abonati-va prin e-mail si confirmati abonarea (pentru detalii cititi postarea de aici);
- Urmariti-ma prin Bloglovin (pentru detalii cititi postarea de aici);
 - Fa o postare pe blogul tau despre acest concurs sau mentioneaza concursul intr-una din noile tale postari si lasa-mi link-ul;
- Raspundeti la intrebari;
*Nu completati casutele cu postarea pe blog spunandu-mi "nu am blog". Daca nu aveti blog, nu completati aceasta optiune doar ca sa primiti sanse in plus deoarece verific ceea ce ati completat!

      Completati formularul de mai jos, nu sunt obligatorii toti pasii, dar va aduc sanse in plus.

a Rafflecopter giveaway

      Cum sunt alese castigatoarele?
   Cele doua castigatoare vor fi alese prin tragere la sorti (folosind Rafflecopter).

     Castigatoarele vor fi afisate pe blog in maxim 5 zile de la incheierea concursului. Acestea au la dispozitie 48 de ore pentru a-mi trimite un mail cu datele de contact la adresa sunafterstorm.blog@gmail.com .

       Daca aveti intrebari nu ezitati sa mi le adresati.
       Va doresc mult succes!

6 comentarii:

Multumim pentru concurs! :-* Premiile sunt minunate

am mentionat acest concurs pe blogul meu http://elynasv.blogspot.ro/2013/11/despre-httpwwwdepozituldefrumusetero.html

Trimiteți un comentariu