joi, 17 octombrie 2013

Azi imi place...CC Cream Elmiplant

     Buna!!
     Saptamana trecuta v-am anuntat ca vreau sa fac niste postari cu titlul "azi imi place...". Daca prima postare a fost cu mancare, de data aceasta imi place CC Cream-ul Elmiplant. Deoarece BB Cream-urile mele sunt pe terminate imi doream sa ma orientez spre altceva. De accea,  weekendul trecut mi-am cumparat CC Cream-ul Elmiplant si l-am folosit in fiecare zi din saptamana aceasta


     Ce ne promite acest CC Cream?
- uniformizarea tenului
- acoperirea imperfectiunilor
- iluminarea tenului
- hidratare
- formula lejera care patrunde rapid in piele
- SPF 20

     Are 50 ml si un pret care mi se pare super convenabil, doar 15 lei :) am zis ca merita sa-l incerc. Il mai folosesc o vreme, iar apoi voi face un review in care sa va spun exact cum mi se pare acest CC Cream.

[Later edit]: Puteti sa cititi parerea mea despre el in postarea de aici.

Voi ati incercat vreun CC Cream?
Ce parere aveti despre el?
Daca nu, ati fi tentate sa incercati?



18 comentarii:

Nu am incercat nici bb nici cc si nici nu prea am de gand sa o fac prea curand .O singura data la un curs de machiaj de la avon ,am zis sa nu imi aplice fond de ten si pudra, dar de bb nu mi-a venit in cap ca are fond de ten , si timp de 2 zile am avut o iritatie de toata frumusetea si imi simteam fata umflata.O sa zic pass la produsele de genu

daca e mai bun decat BB cream de la Garnier atunci merita sa-l incerc si eu :)

desigur, si acum ma oftic ca nu l-am luat cand era 12 lei :D

Si mie imi place, e primul CC Cream pe care-l incerc :) Cautam ceva cu acoperire mica pentru zilele in care n-aveam chef sa folosesc un produs cu acoperire mare :D

nici nu stiam ca au si ei cc cream si foarte ieftin... eu folosesc bb cream de la garnier si mi se pare foarte bun, dar sunt curioasa sa aflu parerea ta despre el :)

inca nu am incercat CC crem-ul, dar experientele mele cu cremele BB au fost impartite. Cu garnier m-am impacat, cu cea de la Yves Rocher nu m-am impacat, asa ca nu stiu daca m-as "arunca" la CC Cream :D Astept review :-)

il am si eu si imi place tare mult, apelez la el cand ma grabesc si totusi vreau sa arat bine :) pupici :*

pare super bun :) se gaseste si in magazine?

Ma gandesc sa fac o postare in care sa le compar :)

Las ca e bun si 15, de exemplu acum l-am vazut la Auchan la 22 lei, dar la Carrefour cand l-am luat era 15...ma intreb daca l-au scumpit si acolo, daca nu, as fi tentata sa mai iau unu :))

Si la mine e tot primul si cred ca si ultimul, deoarece imi place si nu-s tentata sa incerc altceva. :)

Si eu am fost surprinsa cand am vazut pretul :)

Stiu, stiu, oare cine m-a convins sa-l cumpar? :P1

Eu zic ca merita sa incerci :P

Eu il folosesc zilnic, in fiecare dimineata sunt pe fuga :))

In ce fel de magazine te referi?
Eu l-am luat de la Carrefour, de curand l-am vazut si la Auchan, dar cred ca incepe sa se gaseasca peste tot :)

Trimiteți un comentariu