vineri, 4 octombrie 2013

8. Inspired by Weather (Manichiura cu catifea)

     Manichiura de azi trebuie sa fie inspirata de vremea de afara. Si cum e vremea? Cam urata...frig, frig si iar frig! Incercam sa ne infofolim cat mai bine cand iesim afara, dar eu zic sa nu uitam nici de unghiute. Asadar, va propun o manichiura cu catifea in 2 culori: gri si roz neon (avem nevoie si de ceva care sa ne inveseleasca, eu zic ca rozul neon e perfect pentru asta).

    Am aplicat catifea doar pe 2 unghiute, la celelate puteti observa oja mata gri Peggy Sage Misty Mat 319. Rozul neon este Gabrini 354, o oja tare frumusica pe care am castigat-o la concursul organizat de Josephine :* multumesc inca o data!


V-am explicat cum se face manichiura de catifea in postarea de aici
Sper sa va placa unghiutele de azi :)



 Va doresc un weekend placut, cat mai calduros! :D


29 comentarii:

Unghiutele gri mat sunt ca cerul, iar cele catifelate parca sunt un pulover pufos, potrivit pentru vremea asta rece. Arata superb combinatia ! :)

Imi place mult combinatia gri - roz, nici nu-mi bine sa cred cat de bine arata! Esti de vis!

Wow, combinatia e mortala! Prea frumos modelul! :*

Imi place abordarea ta, ti-ai dat mai mult de furca combinand :)

dragute, pufoase si calduroase :D

Cat de dragalasa e manichiura ta :)

Ce simpatice si pufoase sunt :D , ar trebuie sa avem grija de ele sa la tinem la caldurica ;)

fluffy!! astea i-au placut lui Croco? :)

Manichiura este foarte frumoasa si... pufoasa! xo

Ce descriere frumoasa, Oana!
Te pupacesc, ma bucur ca-ti plac unghiutele :*

Hihiii, catifea de la tiiine :X:X multumesc!!!

Nuuu, a fost chiar usor :) Te pup!

Multumesc frumos, Dee :*:*

Esti o draguta, Ela :* merci!

Hihihi, pufosele galbene, cum ti s-au parut? :)

Asa ar trebui, nu-i frumos sa le lasam sa tremure ;))

Nu a avut ocazia sa le ciupeasca :))

E interesanta senzatia de pufos pe unghiute. :) Ce mi-a placut a fost faptul ca acea catifea galbena stralucea in bataia soarelui. Eh, dupa o zi m-am saturat sa le las singure, asa ca am pictat pe catifea albinute.

Hehe, ma bucur ca-ti plac :*

Oooo, ce draguuut :X:X

Cum e sa pictezi pe catifea?

Trimiteți un comentariu