marți, 26 martie 2013

Velvet nails (Unghiute de catifea)

     V-am zis ca saptamana trecuta s-a intamplat minunea sa-mi fac si eu unghiutele pufoase, de ce am asteptat atat? Nici eu nu stiu! Catalina mi-a facut o surpriza acum 3 luni si printre alte minunatii, am gasit si o cutiuta cu catifea gri. De atunci, in fiecare saptamana ziceam ca in weekend imi voi face unghiile pufoase...si asa tot trecea weekend dupa weekend...Saptamana trecuta n-am mai asteptat weekend-ul, ca sigur nu mi le faceam, asa ca unghiutele mele s-au "pufosit" in timpul saptamanii.


      Desi cred ca faptul ca nu aveam o oja gri e motivul pentru care a durat atat pana sa-mi fac unghiutele de catifea. Daaar...stiti voi ca Adina mi-a facut o supriza (v-am aratat-o aici), iar oja gri a picat la fix.

      Sa va arat ce am folosit pentru a realiza manichiura:


     Base & top coat, oja gri mata Peggy Sage si desigur, catifeaua.

     Ce avem de facut?
      Mai intai aplicam base coat, apoi o oja care sa aiba o nuanta asemanatoare cu catifeaua. Am aplicat doua straturi de oja gri si, pentru ca oja este mata, dupa aceea a trebuit sa dau si cu top coat peste care a venit catifeaua. Ideea e ca trebuie sa faceti fiecare unghie pe rand. Ce inseamana asta? Fix dupa ce ati aplicat oja, bagati degetelul in catifea. La cateva unghiute am incercat direct din cutiuta, dar dupa aceea am rasturnat catifeaua intr-o farfurie si asa parca mi-a fost mai usor. In unele colturi in care nu se prindea catifeaua, am pus-o eu folosind o penseta. Dupa aceea presati cu degetelul si indepartati surplusul de catifea. Destul de usor, nu? Ce mi-a placut foarte mult la aceasta manichiura a fost ca nu mai trebuie sa astept sa se usuce oja :))
      Asa arata oja mata:


     Iar apoi vine catifeaua, care sa raspandit pe toata mana si eram asa pufoasa, haha :)) Am facut cateva poze si apoi am incercat sa indepartez catifeaua de pe degetele.





       Impresii despre aceasta manichiura...In primul rand mi s-a parut foarte ciudata :)) Contactul unghiutelor cu hainele, parul, paturica mea pufoasa era marea problema. De aratat aratau frumos in seara in care le-am facut. In ziua urmatoare erau inca pufosele si le-am mai lasat o zi sa vad ce se intampla. Ei bine, a doua zi de purtat (mi-am facut unghiutele marti seara...deci a doua zi de purtat ar veni joi), catifeaua era...intarita ca sa zic asa, deloc pufoase si aratau tare uratel. Dar a meritat sa incerc acest tip de manichiura si imi voi mai face, dar numai pentru o unghiuta sau doua, nu la toate :D
      Dupa ce intra in contact cu apa, arata cam asa:


      Deeeci...cum vi se par unghiutele? Ati incercat sau veti incerca acest tip de manichiura? :)

32 comentarii:

Mie imi place tare mult, da la fel ciudata senzatia cand atingi ceva :)) si eu le-am udat si am vrut sa vad cum arata dupa aia si s-au uscat frumos :)

Daaa, s-au uscat, dar deja la prima spalare a disparut putin din puf :(

Ce simpatice suuuunt! Imi place culoarea catifelei ;))

Multumesc frumos, Roxy :)

Sunt frumoase :)
Mi-ar placea

Multumesc :* cand iti faci si tu, daca o sa doresti, poti sa-mi trimiti o poza si o pun in postare :)

Imi place cum arata manichiura catifea , dar nu cred ca as suporta sa ma atinga mai mereu cu ceva pufos mai ales ca ma gadil foarte tare.

Arata bine, dar eu nu as incerca :-s

Ce fainee sunt, si eu caut intens o astfel de cutiuta, maine mai dau o raita prin magazine sa vad poate poate :D

Hihi, de gadilat nu chiar gadila, dar e o senzatie mai ciudata :)

Macar o data in viata trebuie incercate, macar asa...de curiozitate :)

Succes :* sper sa gasesti, iar daca vrei poti sa faci o poza si o voi adauga in postare :)

Super. Arata excelent varianta pe gri. :)
Pupici

vai ce superba este oja gri! Si de unghiutele cu catifea ce sa zic...pufoase :d Da, e rau ca dupa contact repetat cu apa sufera un pic , dar mai bine decat ma asteptam eu :d

arata foarte bine, n-am incercat niciodata :D

Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

Nu am incercat niciodata pufosenia. Am tot vazut la alte persoane si imi place. Poate, o data in viitor voi presta si eu.

ce frumos arata pe gri :)

ai vazut giveaway-ul meu? :)
http://konadnails.blogspot.ro/2013/03/i-love-cosmetics-giveaway.html

Ce frumoase sunt :) Am avut si eu catifea, insa doar pe o unghiuta si am detestat total cum se simte la atingere

Ce frumos arata catifeaua gri. Se vede atat de bine pe unghiile tale. :X

Multumesc :* sa incerci si tu

Asa sa faci, sunt dragutele :)

Multumesc :* nu prea le am cu unturile de corp, dar la celalalt m-am inscris ;))

Nu mi-a placut nici mie cum se simte, dar o sa mai vreau sa incerc la o unghiuta, ca totusi sunt simpatice ;))

Multumesc :* cred ca pe orice culoare sunt dragute, important e ca sunt pufoase, nu? ;))

Am incercat, am si eu gri :D Pacat ca nu rezista pe unghii :P

Da...ne putem bucura de unghiute pufoase cam o zi...

n-am incercat modelul, dar imi placeee maxim:X pup

Hehe :) merci! Eram toata plina de puf :))

Trimiteți un comentariu