luni, 23 septembrie 2013

Socosa Bershka de la Kurtmann

      As vrea sa va arat o sacosa Bershka de la Kurtmann, urmand ca in interiorul ei sa descoperiti alte 2 produse despre care voi face postare zilele urmatoare. Mi-a placut tare mult sacosica datorita modelului cu mustati, hihi ;)) Ma gandesc sa merg cu ea la cumparaturi, nu-i asa ca e simpatica?





     Kurtmann.ro este un magazin online de tip outlet care comercializeaza diverse produse cu marci precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, etc. Ceea ce imi place e ca preturile sunt la indemana noastra si de multe ori au si reduceri de pana la 50-60%.

Voi ce parere aveti de acest site?


16 comentarii:

E foarte cute sacosica <3 Eu ma duc mereu la cumparaturi cu chestii din astea vesele :)) Sunt curioasa ce ti-ai mai luat :D

e tare simpatica si eu folosesc sacose din panza :)

E tare simpatica.
sa o folosesti cu drag.
Pupici

Ce draguta e gentuta :) au produse bune si la preturi accesibile

O parere foarte buna, am si eu produse de acolo... foarte faina "geanta"!

http://diana.doubleweb.ro/femme-fatale/

nu am comandat de pe site-ul lor, dar trebuie sa recunosc ca trag cu ochiul de multe ori pe acolo sa vad ce mai e nou :)

Eu inca nu prea stiu cum sa port chestii din astea :))

E prima mea sacosica de genul asta ;))

Ma bucur ca iti plac si tie produsele lor :)

Cand iti faci curaj, sa-mi spui si mie ce ti-ai luat ;)))

Trimiteți un comentariu