marți, 24 septembrie 2013

5. Autumn Dots (model de unghii folosind benzi)

     Buuuna! Am ajuns la tema cu nr. 5 (cifra mea preferata), aceasta se numeste autumn dots. Cum saptamana trecuta va ziceam ca imi doresc sa incerc o manichiura la care sa folosesc benzile de la Depozitul de Frumusete m-am gandit la un model care s-a nimerit sa fie cu puncte, deci se potriveste pentru colaborarea de azi.



    Dupa cum vedeti, am ales o oja intr-o nuanta potrivita toamnei, essence 116 gorgeous bling bling. La inelar am aplicat 2 straturi de oja alba si am trasat marginea cu negru. Pe partea alba din mijloc am adaugat multe bulinute de diverse culori specifice toamnei (maro, rosu, portocaliu, galben, dar si putin verde). La final am asezat benzile si gata manichiura! :)

 Voua va plac benzile pentru manichiura?



Va puup!!!

30 comentarii:

Suuuuuper!! Vin si-ti fur unghiile :))))

frumos :) culori frumoase shi calde <3 prestez shi eu mai spre sfarshitul saptamanii :)

Foarte frumoasa oja rosie si tare dragut modelul, am si eu benzi. dar m-ai mult m-am incurcat cu ele haha :D

Cat de frumoasa e, punctele parca au prins viata :)

manechiura e geniala!:X:X:X

http://ladytruemiss.blogspot.ro/

Arata foarte bine.

Pupici

Manichiurile cu puncte sunt preferatele mele.Ai niste unghii perfecte! :*

Ce frumos e modelul cu puncte. Imi place cum s-au imbinat. Poate incerci si varianta pe toate unghiile. Ti-a iesit foarte frumos modelul. :*

Nuuu, unghiutele mele :))))

Multumeeesc :* astept si imbulinatele tale ;))

daaaaaa Carla shi eu abea ashtept sa le fac <3

Hehe, las ca o sa ne obisnuim sa le folosim si pe astea :))

Multumesc, multi pupicei :*:*

Hihihi, esti tare draguta, Oana :* te pup!

Punctulete pe toate unghiile? :)

Multumesc frumos, Diana :*
Te pup!

ce superbe sunt bulinutele.
Am folosit si eu o singura data benzile in manichiura, dar de cele mai multe ori le-am folosit ca sa ramana dungile perfecte :*

Daaa, as vrea sa incerc si eu modele din alea :*

Superb modelul realizat de tine :* .Da imi place sa folosesc benzile, dar trebuie sa fiu foarte atenta cum le prind ca altfel imediat mi se dezlipesc,

Multumesc :*
Ai dreptate, tre sa fim atente cum le lipim :)

in sfarshit am postat shi eu imbulinatele mele sper sa nu raman prea in urma cu postarile , KISS :)

O manichiura vesela de toamna! Imi place! :)

Multumesc frumos, Gabriela :*

Trimiteți un comentariu