vineri, 27 septembrie 2013

6. Black & white (Manichiura alb-negru)

     Tema cu nr. 6 a colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge se numeste Black & white, deci veti vedea pe unghiutele noastre doar alb si negru. Aveam in minte un model...doream sa trasez pe fiecare unghiuta cate o linie alba, apoi una negra, apoi iar alba...subtirele, una langa alta. Cand m-am apucat de unghiute, liniile subtirele pe care le aveam in minte s-au transformat in altceva...

     Am trasat liniile dupa ce am aplicat 2 straturi de base coat Moyra. 

  
Intrebarea mea este: ati purta un model de genul acesta...?


P.S.: Am afisat cele 2 castigatoare la concursul I Love Cosmetics!
Va pup!!




 

28 comentarii:

Eu l-as purta, imi place mult! :D
Pupicei

Ce frumos e!! Unghiile tale par si mai lungi. Da, normal ca l-as purta. Arata foarte bine si frumos lucrat :*

frumos model <3 shi eu l-as purta :)

Frumos model! Ce imi plac unghiile tale :X :X

Cu siguranta as purta :) te inteleg la faza cu liniile si la mine tot asa e :D

Ce simpatic e modelul, da as purta asa ceva ;)

Tare dragute unghiutele tale. :)
Pupici

Daaa? >:D<

Ma bucur tare mult!!
Te pup :*

Hihihi, multumesc muuult :*:*

Ma bucur mult, multuuumesc :*

Ma bucur tare mult sa aud asta, merci!! :*

Hihiii >:D< merci!
Cred ca m-am gandit la altceva si de asta le-am facut asa groase :)))

Te pup, Dee!! Multumesc :*

sunt foarte faine, si parca modelul iti fac unghiile si mai lungi :) pupici :*

M-am uitat si eu acum, ai dreptate, parca par mai lungi :)
Te pup!! :*

as purta, imi place mult. bravo!

Multumesc din suflet, te pup!

Multumesc frumos, Macy! :*

Trimiteți un comentariu