sâmbătă, 28 septembrie 2013

Oja holografica Born Pretty

      Buna! 

     Azi vreau sa va arat ce am purtat pe unghiuta saptama trecuta, prima saptamana de scoala. Am ales o oja mai speciala, zic eu. Oja holografica Born Pretty (de la Born Pretty Store) m-a cucerit de cum am vazut-o in sticluta. Era asa de frumoasa si ma intrebam "oare va arata la fel de bine si pe unghiute?". Raspunsul este da, e geniala oja asta! Va las cu pozele facute la lumina soarelui, pentru ca acolo oja aceasta arata superb. Daca nu este la lumina, ea arata aproape ca o oja normala, se vede foarte, dar foarte putin efectul holografic.






      Am facut si cateva poze cu blit care au iesit superbe, dar cand le incarc pe blog se fac uratele si putin neclare...
      Am creat un album pe facebook si am pus pozele si se vad bine, puteti sa il vedeti aici.



     Desigur ca nu se putea sa nu fac si o poza langa Croco, doar am unghiutele albastre, nu? ;))


      Oja poate fi achizitionata de aici la pretul de 12.88$, acum fiind la reducere (5.59$). Nu uitati ca folosind codul VHL91 beneficiati de 10% reducere. De asemenea, la Born Pretty Store puteti gasi diverse produse pentru nail art si nu numai, aruncati si voi o privire, mai ales ca transportul e gratuit :)


Voi ati incercat ojele holografice?
Ce parere aveti despre ele?


Va pup!!

33 comentarii:

Opa, ce ojica avem noi aici! Holo si mai e si de la Born Pretty Store. Foarte frumoasa :> Te asortezi cu Croco. :P

:)))) cred si eu ca-i plac unghiutele albastre :). si-ti face concurenta si la lungimea gherutelor ;).

sunt fascinante ojele holografice. Nu am decat una, dar mor dupa ea!

Daaa, sunt albastrica exact ca si Croco :X:X

Oh, da! El nu si le taie deloc, chiar concureaza cu mine :)))

Eiii, ce mai asteeepti? :*

arata super! Si se asorteaza cu Croco :D

Sa o foloseti cu placere in continuare.
Arata excelent.

Pupici

E deosebit de frumoasa, tocmai a ajuns si a mea, abia astept sa o folosesc, cred ca diseara o pun la lucru! :)


Pupici!
VintageLook

ce superb se vad reflexiile :)

Uuuu ce frumusete, vreau si eu :D .Sa o folosesti cu mare drag :*

Nu ma intreba de ce, dar primul gand a fost: nuanta aceatsa de albastru este facuta pentru mainile si pentru unghiile tale!:)
O minunatie de manichiura!


Pupici, Carla!
Ilda

Mai nou imi place foarte mult albastrul, cred ca Croco e vinovat :))

Multumesc mult, cu siguranta o voi folosi :X

In cazul asta iti doresc sa ai parte de zile insorite, ca oja sa arate superb pe unghiute :*

Hihihi, multumesc mult, draga Ilda!!
Se pare ca albastrul isi face loc cu grija printre culorile mele favorite ;))
Te pup! :*

Ma bucur ca-ti place si tie :*

ce frumoasa e... imi place mult nuanta :D

Ma bucur ca-ti place si tie :*

Trimiteți un comentariu