joi, 26 septembrie 2013

Tricou Stradivarius de la Kurtmann

     Acum 3 zile v-am aratat o sacosa Bershka de la Kurtmann, iar azi o sa va arat un tricou Stradivarius. Mi s-a parut simpatic modelul cu "put a ring on me!":



      Acest tricou este bumbac 100% si il puteti gasi pe site la pretul de 35 lei. Din pacate nu am ales marimea care trebuia. Eu in general port S, de aceea nu ma gandeam ca alegand aceeasi marime imi va fi tricoul mic. Mi-e aproape bun, practic mi-e mic in partea de sus. In mod normal produsele se pot returna in termen de 10 zile lucratoare de la data livrarii, conditia e ca acestea sa nu fie purtate, deteriorate si sa aiba toate etichetele. Nu ma intrebati de ce nu l-am returnat, chiar nu stiu ce a fost in capu meu :D

Cum vi se pare tricoul?
Voi ce hainute v-ati cumparat in ultima vreme?

20 comentarii:

Foarte drăguț tricoul, păcat că nu-ți vine.

Ma duce cu gandul la melodia lui Beyonce :D E tare dragut tricoul, imi place mult culoarea :) Eu cand imi aleg ceva de pe net ma uit la tabelul cu marimile apoi ma masor, pana acum n-am dat gres cu metoda aceasta :D :*

E foarte dragut .Eu comand foarte rar haine de pe net , dar cand comand ceva mereu verific si tabelul de marimi fiindca nu sunt aceleasi la toate firmele.Fiind din bumbac , ai sanse mari sa se largeasca daca il porti .

Ce simpatic e!
Sa il porti cu placere.
Pupici

Dragut ! Sa il porti cu placere !

e super dragut tricoul, pacat ca nu-ti vine, poate il faci cadou cuiva daca nu l-ai returnat.

E sweet! Prin culoare, prin mesaj!
Imi pare rau ca nu s-a potrivit marimea!


Pup!
Ilda

M-am uitat in tabel, dar cred ca marimile difera de la articol la articol...
Te pup :*

Merci, din pacate nu stiu cum il voi purta daca e mic :(

Mi-e cam mic, deci nu stiu cat de cu placere il voi purta :))

Da, e dragut :( pacat ca nu mi se potriveste marimea..

Multumesc, Madalina. Voi incerc sa gasesc o solutie..

Si mie imi pare rau :( merci, Ilda :*

Cat e de cute :)
Off ce a fost in capusorul tau de nu l-ai returnat :(

Trimiteți un comentariu