vineri, 12 iulie 2013

Manichiura caviar (caviar nails)

     Azi in sfarsit va arat manichiura caviar pe unghiutele mele, n-aveti idee de cat timp imi doresc sa incerc acest tip de manichiura. Culmea e ca aveam de mai bine de jumatate de an bilutele, asteptau sa le folosesc, dar tot am amanat. Va arat cum mi-a iesit, iar apoi va explic cat de usor este de facut aceasta manichiura.



     Ma hotarasem sa nu pun bilute pe toate unghiutele, ci doar pe 3 unghiute. Dar parca ceva nu era in regula si am zis ca ar fi bine sa pun bilute si pe celelalte unghii doar ca...le-am pus doar pe mijloc :)

  

     Prima intrebare "ce avem nevoie pentru manichiura caviar?":

- base coat (nu l-am mai pus in poza, eu il folosesc de fiecare data cand imi fac unghiile)
- o cutiuta cu bilute
- o oja in nuanta asemanatoare cu bilutele (sau nu, dupa preferinte)
- top coat
- o pensula evantai
- un bol si o lingurita

     A doua intrebare ar fi "cum se face manichiura caviar?". Sa va explic cum am procedat eu:
   Am aplicat base coat, iar apoi un strat din oja Rasposodi pe care o vedeti in imaginea de mai sus. Am asteptat sa se usuce pentru a aplica inca un strat, dar pentru ca oja are o acoperire foarte mare (dintr-un singur strat a acoperit perfect), am zis ca voi "lipi" bilutele peste top coat. Deci am aplicat un strat generos de top coat si am turnat din cutiuta bilutele (dar toata operatiunea am facut-o deasupra unui bol, cad multe bilute si dupa aceea le strangem cu lingurita din bol si le punem inapoi in cutiuta). Voi puteti sa aplicati cel de-al doilea strat de oja, dar mai intai pe o unghie. Luati cutiuta cu bilute si pur si simplu turnati peste unghie. Apoi presati bilutele (eu am folosit si capatul pensulei, si degetul, depinde ce aveti la indemana). Cu ajutorul pensulei evantai am inlaturat surplusul de bilute si...cam asta e tot. Am trecut la unghiuta urmatoare. Deci unghiile se lucreaza pe rand deoarece nu trebuie sa lasam oja sa se usuce ca altfel nu se mai lipesc bilutele. Pentru o rezistenta mai mare puteti aplica top coat deasupra (eu nu am facut acest lucru), e posibil ca bilutele sa se decoloreze.

    Si o ultima intrebare pe care probabil v-ati pus-o daca inca n-ati incercat aceasta manichiura: "cat rezista manichiura caviar?". Ei bine, aceasta manichiura arata super bine, poate atrage atentia si e perfecta de purtat la o ocazie speciala. Din pacate bilutele nu rezista foarte mult. Eu mi-am facut mai spre seara unghiile, iar a doua zi cand m-am trezit erau cateva cazute. Apoi pe parcursul zilei au inceput sa cada din ce in ce mai mult. Dupa 24 de ore, 2 unghii erau complet goale, iar restul...mai aveau bilute, unele mai multe, altele mai putine...spre deloc :)) poate nu le-am prins nici eu foarte bine, fiind prima incercare de caviar nails. In orice caz, a meritat sa incerc si asa cum am mai zis, sunt perfecte de purtat la o ocazie speciala.



     Siiii...ce ziceti de 2 poze bonus impreuna cu Croco? :)


  Voi ati incercat acest tip de manichiura? 
Ce parere aveti despre ea?


30 comentarii:

Wow, culoarea este dementiala! ♡ Perfecta pentru vara! Ma bucur ca ai revenit si cu postari notd :D Am incercat-o si eu de vreo 2 ori, insa doar asa pentru distractie. Stiam ca nu rezista foarte mult si nu aveam asteptari prea mari. Deci manichiura se asorteaza cu Croco ♡♡♡

Arata foarte bine. Esti foarte talentata. Eu am incercat o singura data acest tip de manichiura si sunt de acord cu tine ca este destinata ocaziilor speciale. Am aplicat un top coat peste bilute care s-au decolorat, dar nu m-a deranjat foarte mult deoarece s-au transformat intr-un amestec de rosu (bilutele mele erau rosii) si argintiu. Rezista destul de bine cu un top coat, dar cele de pe varful unghiei cad repede. Mai asteptam si alte idei de manichiura. Te pup!!

Vai cat de dragut ti-a iesiiit ! :x

Eu am incercat acest tip de manichiura dar nu a iesit nici pe aproape cum ti-a iesit tie :)). Ba nu se lipeau calumea de unghie ba nu se lipeau uniform si erau mai multe intr-un loc si nu mi-a iesit bine...Oricum ale tale sunt superbe ! :*

Pupici .

Super manichiura ta :) si mie imi plac unghiutele caviar, dar totusi la mine au tinut mai mult, cred ca nu le-ai fixat bine, eu le fixam in cel de al doilea strat de oja care il dadeam mai gros :D

Ti-a iesit foarte bine manichiura ;) si mie imi plac unghiutele caviar, eu am bagat degetelul in bilute si am apesat bine si apoi am aplicat un strat de top coat si nu mi s-au decolorat si mi-au rezistat vreo 3 zile :D

Ce culoare frumoasa! Arata foarte bine!

http://lorenamarchis.wordpress.com/

Super ti-au iesit!
Pupici si tie si lui Croco

e absolut divina culoarea! si unghiile per ansamblu, perfecte! bravo!
www.diversitate.com

Arata super... imi place mult culoarea ojei
Am si eu "caviar" dar nu l-am folosit niciodata pana acum
Te invit pe la mine poate te si abonezi : http://btl-allysa.blogspot.ro/

Daca tot m-ai certat, uite ca am postat inca o manichiura :))
Chiar ii place lui Croco manichiura, nu vrei sa stii ce nebunii face! :))))

Multumesc, Simona! La manichiura asta chiar nu e nevoie de talent, se face tare usor :) Eu fix de asta n-am vrut sa aplic top coat, n-am vrut sa se decoloreze, desi sunt sigura ca ar fi rezistat mai bine.

Multumesc pentru vizita si comentariu, te mai astept pe blogul meu! Te pup :*

Eu le-am turnat cu cutiuta, ploua cu bilute :)))) in felul acesta au ajuns peste tot :) mai incearca o data, sunt sigura ca iti va iesi frumos :*

Da, la unele unghii nu am pus un strat foarte gros, m-am cam grabit. Fix la alea am ramas fara bilute :))

Data viitoare voi incerca si eu cu top coat, sper sa nu se decoloreze :) multumesc pentru sugestie!

Ma bucur ca-ti place :* bine ai venit pe blogul meu, te mai astept!

Hihi, si Croco te pupa in felul lui :*

Ma bucur ca-ti plac :*

Si mie imi place tare mult nuanta ojei :)
Stiu cum e, si mie mi-a luat tare mult pana mi-am facut aceasta manichiura, au stat bilutele si m-au asteptat mai bine de jumatate de an :))
Voi arunca o privire si pe blogul tau, te pup!

Ti-ai asortat unghitele cu hainutele lui Croco .E foarte draguta manichiura si culoare .
Am incercat manichiura caviar , a iesit ceva ca lumea dar am lucrat asa de bine in cat am reusit sa imprasti bilutele prin toata camera :D

Aoleu :)) eu n-am imprastiat bilutele :)) decat cele care au cazut de pe unghii, dar cine le-a observat?

cat de frumoasa e culoarea! <3
mie nu-mi vine sa cred ca n-am incercat pana acum acest tip de manichiura:)) doar am bilute de o grama' de timp acasa

Aha, exaaact asa eram eu acum cateva zile. Stateam cu bilutele de anu trecut si nu le foloseam :)) ma mir ca s-a intamplat minunea!
Haaai, incearca si tu :*

pai chiar am sa incerc :D saptamana viitoare, sper sa mi iasa :-s :*

Abia astept sa le vad :)

cat e de frumoasa :X:X:X ador aceasta manichiura desi inca nu am apucat sa o fac si pe unghiutele mele :(
e superba!!! :*

Ma bucur mult ca-ti place :*
Sa o incerci, niciodata nu-i prea tarziu! :)

Trimiteți un comentariu