duminică, 2 septembrie 2012

Pescarusi (tutorial)

     Azi m-am gandit sa-mi fac unghiile albastre. Legat de model, prima data ma gandeam ca voi face un vaporas, dar mai apoi am zis ca un pescarus ar fi mai simpatic. Am cautat o imagine cu un pescarus, nu ca n-as stii cum arata unul, dar a trecut ceva vreme de cand am fost la mare si nu am o imagine prea clara in minte. Cam asta a iesit:


     Ojele pe care le-am folosit sunt de la Leydi nr.755 (cea inchisa) si cealalta e Classics nr. 168 (peste care am aplicat cu buretelul putina oja Leydi).


     Pasii pe care trebuie sa-i urmati ii aveti in urmatoarea imagine:


     Va mai las cateva poze, cu precizarea ca ultima este cea mai apropiata de realitate (albastrul de la Leydi este chiar superb).

     Si aici minunatia pe care am folosit-o ca sursa de inspiratie:


     Nu-i asa ca pescarusii sunt adorabili?
     Apropo, este ok cum am facut imaginea cu cei 4 pasi? Astept parerile voastre!

11 comentarii:

sincer nu sunt mare fana a pescarusilor, mai ales cand vin la mine la geam si fura mancarea! :d Dar la mare intr-adevar au farmecul lor. Manechiura este foarte cute, iar pescarusii ti-au iesit superbi

Wow, ce frumos!!! Foarte ingenios!

Uiiii,cat talent ai!!! Imi place mult modelul de astazi!

Hi hi! :D Arata superb!Da,si mie imi plac pescarusii.La mare,dau un aer de ,,sageti imaculate'' pe cerul senin...
Cat despre tutorial,e fact super bine!Postezi ca si cum ai avea deja cativa ani vechime,precum Cata.
Aaa!Si,modelul e super dragalas!
A.L.E

Merci :* mie imi plac tare mult pescarusii, de fapt imi place tot ce tine de mare. Dar spune-mi ce mancare ti-au furat, ai pus-o pe geam sa se raceasca? Sau ce s-a intamplat?

Multumesc, ma bucur ca-ti place!

Vezi ca mi-o iau in cap daca ma mai lauzi atata! :)) Merci tare mult, esti o draguta :*

Ei nah! Totul cu masura... :)) O sa fie multe persoane care o sa te laude.Nu sunt eu singura!Deci...va trebui sa te obisnuiesti. :>
A.L.E

Ha ha, ce simpatic e pescarusul! Imi place manichiura, oja inchisa e superba si sa stii ca ai de ce sa ti-o iei in cap, chiar pari ca ai experienta serioasa in domeniu ;))

Experienta? Da de unde :)) Ma bucur ca-ti place manichiura, eu sunt innebunita dupa pescarusi si am zis ca trebuie neaparat sa-i am si pe unghii :)

Trimiteți un comentariu