sâmbătă, 13 iulie 2013

26.Galaxies - Colaborare 31 teme de manichiuri

     Inca o manichiura pe care mi-am dorit-o de mult tare, iata ca in sfarsit am incercat si eu galaxy nails. Poate vi se pare complicat de realizat, dar nu e deloc. Modelul cu galaxie se face foarte usor. Incepeti prin a aplica oja neagra. Dupa aceea cu buretelul adaugati diferite culori (albastru, mov, verde, alb, etc.). Trebuie doar sa aveti putina imaginatie, iar in final mai avem nevoie de cateva stelute. E o manichiura pe care o putem face chiar repede si un alt avantaj e ca nu putem sa gresim. Fiecare combinatie va arata superb, cel putin asa cred eu. Dupa cum va spuneam, la mine a fost prima incercare de galaxy nails. Nu mi-a iesit o manichiura spectaculoasa, dar eu sunt multumita de rezultat. Ia sa va arat si voua:


     Inainte de a-si face prezenta si stelutele, modelul arata asa:


     Apoi au aparut stelutele:


     Dupa aceea m-am gandit sa adaut putin alb la unghia de la aratator:


     Mi-a placut schimbarea si am decis ca n-ar arata rau sa adaug alb si la celelalte unghii, asa am si facut, poate am pus prea mult, dar mie mi s-a parut dragutica varianta finala:



Ia sa vedem si celelalte galaxii:


Cum vi se par unghiutele mele?
Voi ati incercat acest model?

48 comentarii:

Este asa de frumos modelul!! Imi place mult. Ai facut si mini tutorial. Si mai tare :D Pup scumpa :*

Ce dragute sunt ! O sa incerc si eu curand :)

Foarte frumos modelul :*

Iii ce frumos ti-a iesit :) si arata mult mai bine cu alb ;) ai avut o idee buna :*

Pentru prima incercare au iesti spectaculos ;) ,ai adevarate galaxii pe unghiutele tale :*

ce frumoa arata! Eu n-am facut niciodata un astfel de model, dar sigur o sa incerc.

e superb rezultatul. Si la mine a fost tot prima incercare, dar imi plac mai mult ale tale
felicitari
pupicei!

e superb rezultatul. Si la mine a fost tot prima incercare, dar imi plac mai mult ale tale
felicitari
pupicei!

E foarte frumoasa galaxia ta.
Chiar e usor de realizat , dar nu trebuie exagerat cu culorile , cu nu mai iese galaxy ,iese o explozie de culori.

Eiii, ma bucur ca-ti place :*

Neaparat sa incerci :* modelul e usor de facut si arata tare bine :)

Hehe, ma bucur ca-ti place :*

Oooo, multumesc mult, ma bucur sa aud asta! :)

Asa sa faci, Claudia :) chiar merita sa incerci, nici nu-i greu de facut

Da, ai dreptate, trebuie avuta putina grija cand alegem culorile :)
Te pup, scumpa! :*

Multumesc frumos, Raluca :*

Multumeeesc, si ale tale sunt frumoase :) te pup!

Merci mult, draga mea :*

Clar, ti-au iesit mai bine ca mie! ;)) Arata foarte spectaculos!

E absolut superba manichiura ta! <3
Eu nici nu am curaj sa o incerc.. :))

Multumesc, draga mea :)

Nu stiu, n-am de unde sa stiu, ca tu nu vrei sa-mi arati unghiutele tale :P

Crede-ma ca nu e greu, probabil nici eu n-o incercam daca nu era colaborarea...

ador manichiura asta! :X

Bine ai venit pe blogul meu, ma bucur ca e pe placul tau :)
Te mai astept pe aici, pupici!

Sunt superbe. Poate o data imi fac si eu curaj sa incerc :D


Te pup,
Maria:*

superbe! trebuie sa incerc si eu sa le fac mai deshise asa in mijloc, sa creez o nebuloasa :d ca se vede tare bine!

Foarte frumoase sunt! Si ca de obicei nu pot sa nu iti admir forma unghiilor, care imi place foarte mult!

Cat de frumoase ti-au iesit :*

Daaa, abia astept sa le vad si pe ale tale :* curaj!!

Mie mi-au placut foarte mult ale tale :* si eu as avea cateva imbunatatiri, dar cred ca va dura multa vreme pana sa repet modelul :)))

Multumesc tare mult, Cleo >:D<

Cum poti spune ca nu ti-au iesit spectaculos? Permite-mi sa te contrazic! Ti-au iesit superb!!

In poze n-au iesit prea spectaculos :)))) multumesc, draga mea :*

Deci imi place super mult!!!!! Super mult!!!! Si eu imi doresc de ceva vreme niste galaxy nails:D

He heee, atunci hai la pictat unghiuteee :*

Trimiteți un comentariu